Zarządzanie administratorami sklepu
Czy można utworzyć więcej niż jedno konto administratora?
Domyślnie w każdym sklepie Shoper utworzony jest jeden główny administrator (user) sklepu. Oprogramowanie daje jednak możliwość dodania do Panelu administracyjnego sklepu więcej niż jednego administratora.
Dodatkowymi administratorami mogą być inni pracownicy twojej firmy lub osoby z firm zewnętrznych, które wykonują dla ciebie dodatkowe usługi np. związane z pozycjonowaniem czy wyglądem sklepu.
Oprogramowanie rejestruje logi i aktywność każdego administratora, dlatego warto aby każda osoba mająca dostęp do sklepu logowała się swoim kontem i rejestrowała na nim swoją aktywność.
Każdy administrator sklepu loguje się do niego pod tym samym linkiem (adresem URL). Adresem logowania dla twojego sklepu jest: twojadomena.pl/admin.
Jak utworzyć konto administratora sklepu Shoper?
Jak usunąć konto administratora sklepu Shoper?
Inne artykuły nt. administracji
- Jak utworzyć grupę administratorów sklepu?
- 2FA dwuetapowa weryfikacja logowania do panelu administratora
Zwiększ widoczność swojego sklepu internetowego z Allegro Ads! Umów się na darmową konsultację, aby dowiedzieć się, jak nasze kampanie reklamowe mogą przyciągnąć więcej klientów do twojej strony.
Warto zapamiętać!
- Czy Shoper umożliwia dodanie wielu administratorów sklepu?
- Jak dodać nowego administratora na platformie Shoper?
- Jak usunąć istniejące konto z uprawnieniami administratora sklepu?
- Jakie inne artykuły zawierają informacje nt. administracji sklepu?