Jak dodać kod konwersji AdWords ?

Aby skonfigurować mierzenie konwersji należy wejść w panelu AdWords do menu Narzędzia > Konwersje

Następnie wybrać pierwszą opcję: Witryna.

Kolejny krok to wpisanie nazwy oraz wybór ustawień:

  • zmienna wartość konwersji (to ustawisz w ostatnim kroku tej instrukcji)
  • liczba – jeżeli chcesz liczyć tylko jedną konwersję z jednego kliknięcia reklamy, zmień to ustawienie
  • okno konwersji – możesz pozostawić domyślne 30 dni lub zmienić wedle uznania
  • uwzględnij w konwersjach – koniecznie na tak, w przeciwnym razie w kolumnie “Konwersje” nie zobaczysz danych z tej konwersji
  • model atrybucji – jeżeli to ustawienie nic ci nie mówi, pozostaw domyślne
  • Po zapisaniu otrzymasz dwa kody do wklejenia w panelu sklepu. Pierwszy z nich powinien znaleźć się w nagłówku strony, natomiast drugi na stronie z podziękowaniem za zamówienie, w Konfiguracja —> Integracje —> Integracje własne

    Ostatni krok to zmiana domyślnej wartości konwersji – 1 – na zmienną {sum_float_noship}. Dzięki niej każda konwersja będzie miała wartość składanego zamówienia.

    Czy artykuł okazał się pomocny?
    TAK
    NIE

    W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

    + = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂