Jak utworzyć producenta?
Umieszczenie na karcie produktu informacji o producencie jest ważnym elementem zarządzania sklepem i sprzedażą, ponieważ:
- wiadomo kto jest producentem danego produktu w sklepie,
- jej przypisanie do każdego produktu jest wymagane, jeśli korzystasz z feedu produktowego w pliku XML dla: Facebooka, Google czy porównywarek cen,
- jej powiązanie z produktem umożliwia tworzenie kuponów rabatowych działających tylko na produkty wybranego producenta.
Dodanie nowego producenta
Aby do danego produktu dodać producenta, najpierw musisz go utworzyć. W tym celu:
- Adres URL (B) – po jego wpisaniu, nazwa/logo producenta na stronie ze szczegółami produktu, będzie jednocześnie odnośnikiem do podanej przez ciebie strony WWW. Pozostaw to pole puste, aby nazwa producenta na stronie ze szczegółami produktu, po kliknięciu prowadziła do listy pozostałych produktów tego producenta w twoim sklepie,
- Zdjęcie (D) – logo, które będzie wyświetlane zamiast nazwy na stronie ze szczegółami produktu, obsługiwane formaty: *.jpg, *.gif lub *.png,
- Opis (C) – kilka zdań na temat producenta.
Po uzupełnieniu danych kliknij przycisk: ZAPISZ (E).
Po zapisaniu pojawi się druga zakładka: Pozycjonowanie w której możesz określić: Tytuł strony, META Description, META Keywords (nieuwzględniane przez Google) oraz przyjazny adres URL. Więcej na ten temat przeczytasz w artykule: Elementy zakładki Pozycjonowanie (SEO).
Przypisanie producenta do produktu
Artykuły o producentach produktów dostępne w naszym Centrum Pomocy
- Pozostałe zagadnienia związane z konfiguracją producentów w sklepie Shoper,
- Zarządzanie sortowaniem i kolejnością produktów producentów.
Warto zapamiętać!
- Jak dodać producenta do sklepu internetowego Shoper?
- Jak przypisać producentów do produktów (pojedynczo lub grupowo)?
- Inne artykuły pomocy na temat producentów