Jak dodać produkt do zamówienia

W pewnych sytuacjach, administrator musi ręcznie dodać lub zamienić produkty znajdujące się w jakimś zamówieniu, np. klient chce złożyć zamówienie telefoniczne, bądź po złożeniu zamówienia dzwoni z prośbą o jego edycję. Aby to zrobić, należy postępować według instrukcji podanej poniżej.

    1. Przejdź do menu Sprzedaż > Zamówienia
    2. W kolumnie akcje przy interesującym zamówieniu, kliknij przycisk Edytuj
      Jak wejść w edycję konkretnego zamówienia
    3. Z menu pionowego po lewej stronie wybierz zakładkę Zamówione produkty
      Widok produktów z zamówienia

W tym miejscu możesz edytować produkty będące w koszyku, np. zmieniać ich ilość.

  1. Kliknij w przycisk
    Widok produktów z zamówienia
  2. Korzystając z wyszukiwarki znajdź produkt który chcesz dodać do zamówienia i w kolumnie Akcje kliknij w ikonę
    Widok produktów z zamówienia
    Menu wyboru produktu, który ma być dodany do zamówienia

    Jeśli chcesz dodać więcej produktów, możesz je zaznaczyć i z menu akcji grupowych szybko dodać do zamówienia.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂