Jak powinny wyglądać dobre zdjęcia produktów?
Tworząc reklamy Facebook Ads dla twojego sklepu, bazujemy na danych, które nam przekazujesz.
Do utworzenia reklamy niezbędny jest nam plik produktowy, w którym znajdują się produkty z twojego sklepu. Trafią do niego tylko produkty, które mają uzupełnioną kartę produktu i niezbędne dane.
Pamiętaj, że w dużej mierze, masz wpływ na wygląd reklam, ponieważ nazwy oraz zdjęcia produktów, zostaną pobrane ze strony sklepu.
Najlepsze zdjęcia produktów oraz ich rozmiar
Do reklam pobierane są grafiki z galerii produktu. Priorytetowo traktowane jest zdjęcie główne, dlatego warto zaktualizować galerię.
Nie mamy możliwości przesłania dodatkowych grafik do reklamy, zdjęcie musi być umieszczone na karcie produktu. Sprawdź, czy kolejność zdjęć jest poprawna.
Na Facebooku najatrakcyjniej prezentują się zdjęcia produktów na białym tle, najlepiej kwadratowe. W przypadku niektórych branż dobrze sprawdzą się również zdjęcia kontekstowe, ale warto pamiętać o tym, że zostaną dopasowane do formatów reklam Facebooka i dlatego kwadratowe będą prezentować się lepiej.
WAŻNE! Zalecane przez nas wymiary zdjęć to minimum: 600 x 600 pikseli.
WAŻNE! Facebook nie odrzuca zdjęć ze znakiem wodnym (jak to robi Google). Jeśli jednak chcesz prowadzić obie kampanie, warto ustandaryzować zdjęcia i usunąć znaki wodne oraz napisy.
Pamiętaj, że zdjęcia muszą prezentować ten produkt, który sprzedajesz.
Przykłady zdjęć produktów w reklamach Facebook Ads
Zdjęcia produktowe na białym tle dobrze dopasowują się do formatu reklam. Zdjęcia pionowe i poziome mają po bokach dodane białe linie.
Zobacz przykładowe zdjęcia produktów, które zostały użyte do reklam na Facebook.
Przykład użycia zdjęć na białym tle na Facebooku
Wykorzystanie zdjęć na białym tle na Instagramie
Proste i czytelne użycie zdjęć na białym tle
Przykład użycia prostokątnego zdjęcia kontekstowego w reklamie na Facebooku
Przykład użycia pionowego zdjęcia kontekstowego w reklamie na Facebooku