Jak przenieść sklep internetowy na platformę Shoper

„Gdziekolwiek teraz sprzedajesz, możesz robić to lepiej” – tym hasłem zachęcamy właścicieli sklepów internetowych, pracujących na innym oprogramowaniu, do przeniesienia swoich biznesów na platformę Shoper.

Oprogramowanie Shoper zawiera wszystkie niezbędne narzędzia i integracje do profesjonalnej sprzedaży online: nowoczesne i bezpieczne płatności, dwustronną integrację z Allegro, obsługę kurierów i magazynów, sklep na Facebooku i wiele więcej. Niezależnie od tego, gdzie obecnie sprzedajesz, jesteśmy w stanie przenieść dane praktycznie z dowolnego sklepu internetowego, jednak zależnie od systemu–zakres przenoszonych danych może być różny.

Dlaczego warto przemyśleć migrację sklepu na model abonamentowy Shoper?

  • By uniknąć trudności w serwisowaniu oprogramowania – sklepy Shoper dostają w pakiecie bezpłatną pomoc techniczną.
  • By być na czasie z nowymi rozwiązaniami na rynku e-commerce – aktualizacje na platformie Shoper wydawane są systematycznie i w oparciu o potrzeby pracujących na niej e-sklepów.
  • By nie martwić się o stabilność pracy sklepu – Shoper daje gwarancję niezawodności na poziomie 99,9%, a w pakiecie Premium także skalowalną infrastrukturę, dostosowaną do ruchu oraz ilości zamówień.
  • By zaoferować klientom bezpieczne i zaufane zakupy – każdy sklep zakładany na Shoper ma dostęp do certyfikatu SSL, certyfikowanych regulaminów dostosowanych do najnowszych zmian w prawie oraz opieki prawnej, jeśli takiej potrzebuje.

Jak zmigrować sklep na oprogramowanie Shoper?
Jeżeli sprzedajesz na oprogramowaniu w modelu SaaS – np. Shoplo lub RedCart – zgłoś chęć przeniesienia sklepu na platformę Shoper pod adresem bok@shoper.pl.

Do każdego sklepu podchodzimy bowiem indywidualnie – znaczenie ma jego wielkość oraz potrzeby biznesowe właścicieli.
Jeżeli to sklep mały i średniej wielkości – przeniesiemy go na standardowe oprogramowanie Shoper (dostępne obecnie w trzech wariantach), jeśli jednak duży i wymagający niestandardowych rozwiązań – na oprogramowanie Shoper Premium, które zapewnia pracę na elastycznej i autoskalowalnej infrastrukturze, stałe zaplecze serwerowe oraz bezproblemowe aktualizacje systemu.

Migracja na oprogramowanie Shoper Premium przebiega według planu:
1. Określamy zakres migracji.
2. Ustalamy termin wdrożenia.
3. Przeprowadzamy wdrożenie.
4. Potwierdzamy spójność danych.
5. Przekierowujemy domenę.

By ją zgłosić, prosimy o kontakt pod adresem premium@shoper.pl.

Sklepy pracujące na oprogramowaniu typu Presta Shop, mogą skorzystać z aplikacji Migrator, która przeniesie sklep na oprogramowanie Shoper przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa danych oraz posiadanych produktów. Importer rozpozna wersję twojego sklepu, pobierze i odtworzy drzewo kategorii, jak również przeniesie katalog produktów, zamówień oraz klientów (tutaj krótka instrukcja).

 

Co oferuje Shoper, co PrestaShop? Shoper PrestaShop
Wsparcie techniczne na każdym etapie działalności +
Darmowe i niezawodne aktualizacje oprogramowania +
Bezpłatny dostęp do setek najważniejszych integracji +
Wbudowany system własnych płatności online +
Nielimitowany transfer danych i monitor stabilności +

 

Żeby dokonać takiej migracji należy uruchomić sklep internetowy Shoper, zainstalować aplikację Migrator i postępować według instrukcji.

Sprzedajesz na licencji samodzielnej? Przed migracją na oprogramowanie abonamentowe przeczytaj ten wpis.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂