Jak przyznać indywidualny rabat klientowi
Możliwość przyznania klientowi sklepu indywidualnego rabatu procentowego, dostępna jest dla klientów zarejestrowanych (posiadających konto klienta) w sklepie (o statusie konta: niepotwierdzona rejestracja lub zarejestrowany). Więcej na temat rejestracji klientów w sklepie przeczytasz tutaj.
Indywidualny rabat naliczy się w koszyku automatycznie, pod warunkiem że podczas składania zamówienia, klient jest zalogowany na swoje konto klienta w sklepie.
Indywidualny rabat będzie naliczać się w koszyku zarejestrowanego i zalogowanego podczas składania zamówień klienta tak długo, aż go nie usuniesz. O tym jak usunąć klientowi indywidualny rabat przeczytasz tutaj.
Listę klientów z przyznanym indywidualnym rabatem znajdziesz w zakładce Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne.
Aby przyznać klientowi indywidualny rabat:
- Przejdź do menu Obsługa sklepu > Klienci
- Odszukaj klienta, a następnie przejdź do edycji jego danych klikając przycisk Edytuj w kolumnie Akcje
- W zakładce Dane podstawowe, w polu Rabat indywidualny wprowadź rabat procentowy i kliknij ZAPISZ u dołu ekranu
Nadanie indywidualnego rabatu klientowi nie działa na zamówienia już przez niego złożone
Może zainteresować cię również:
Jak zmienić klientowi indywidualny rabat
Jak usunąć klientowi indywidualny rabat
Jak dodać kupon rabatowy