Wypróbuj za darmo

    Jak przyznać indywidualny rabat klientowi

    Możliwość przyznania klientowi sklepu indywidualnego rabatu procentowego, dostępna jest dla klientów zarejestrowanych (posiadających konto klienta) w sklepie (o statusie konta: niepotwierdzona rejestracja lub zarejestrowany). Więcej na temat rejestracji klientów w sklepie przeczytasz tutaj.

    Indywidualny rabat naliczy się w koszyku automatycznie, pod warunkiem że podczas składania zamówienia, klient jest zalogowany na swoje konto klienta w sklepie.

    Indywidualny rabat będzie naliczać się w koszyku zarejestrowanego i zalogowanego podczas składania zamówień klienta tak długo, aż go nie usuniesz. O tym jak usunąć klientowi indywidualny rabat przeczytasz tutaj.

    Listę klientów z przyznanym indywidualnym rabatem znajdziesz w zakładce Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Rabaty indywidualne.


    Aby przyznać klientowi indywidualny rabat:

    1. Przejdź do menu Obsługa sklepu > Klienci
    2. Odszukaj klienta, a następnie przejdź do edycji jego danych klikając przycisk Edytuj w kolumnie Akcje
      Przejście do edycji konkretnego klenta.
    3. W zakładce Dane podstawowe, w polu Rabat indywidualny wprowadź rabat procentowy i kliknij ZAPISZ u dołu ekranu
      Pole w którym ustala się rabat indywidualny klienta

    Nadanie indywidualnego rabatu klientowi nie działa na zamówienia już przez niego złożone


    Może zainteresować cię również:

    Jak zmienić klientowi indywidualny rabat
    Jak usunąć klientowi indywidualny rabat
    Jak dodać kupon rabatowy

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności