Jak skonfigurować Allegro?

Uwaga – w związku ze zmianami na Allegro, począwszy od 01 kwietnia 2019 roku adres mailowy z panelu sklepu, z zakładki Konfiguracja —> Ustawienia podstawowe —> Ustawienia poczty należy wprowadzić również w panelu Allegro do zakładki Twoje adresy e-mail.

Począwszy od wersji 5.19.6 oprogramowanie Shoper nie wymaga generowania klucza WebAPI po stronie konta Allegro. Jeżeli na Twoim koncie są obecne wygenerowane klucze, nie będą kolidowały z poprawnym działaniem integracji.

Jak skonfigurować Allegro w sklepie?

  1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym sklepu, oraz przejdź do Konfiguracja > Integracje > Systemy aukcyjne, kliknij Połącz z Allegro, następnie po przekierowaniu na stronę logowania podaj swój login i hasło Allegro
  2. Zostaniesz poproszony o ponowne zalogowanie się do swojego sklepu. Następnie w sekcji Lokalizacja wpisz miasto, kod pocztowy i wybierz województwo.

  3. W sekcji Synchronizacja ustal w jaki sposób chcesz pobierać zamówienia z Allegro i jaka ma być podjęta akcja w stronę klienta:
    • Automatyczne pobieranie sprzedaży z Allegro – zaznaczenie tej opcji umożliwi automatyczne pobieranie zamówień z aukcji do sklepu. Pobrane zamówienia z aukcji będą oznaczone ikoną łapki
    • Wysyłaj e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia – zaznaczenie tej opcji spowoduje, że w momencie zakupu przedmiotu przez klienta na Allegro, zostanie wysłany mail w celu potwierdzenia zakupu, tak jak w przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie
    • Pobranie zakupów archiwalnych – decydujesz, czy do sklepu mają zostać pobranie archiwalne zamówienia z aktywnych aukcji
    • Aktualizuj stany magazynowe produktów po zakupie na aukcji – zaznaczenie tej opcji spowoduje, że stan magazynowy będzie aktualizowany po zakupieniu produktu na aukcji
    • Rejestruj klientów kupujących na Allegro w sklepie – każdy klient, który zakupi przedmiot wystawiony na aukcji będzie rejestrowany w sklepie jako nowy klient

    UWAGA – włączenie opcji rejestracji Klientów z aukcji w sklepie oraz wysłania do nich maili spowoduje wysłanie wiadomości do wszystkich Klientów, którzy dokonali zakupów na Państwa aukcjach, nawet sprzed kilku lat, jeżeli tyle trwa aukcja.

    Maile jakie są wysyłane do klientów Allegro to te same, które są wysyłane do klientów sklepu internetowego

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂