Jak skonfigurować Dotpay

Jeśli nie masz konta w systemie DotPay

Załóż konto bezpośrednio w
DotPay, lub w panelu administracyjnym sklepu zgodnie z instrukcją:

  1. Przejdź do zakładki Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności
  2. Wejdź w edycję formy Płatności DotPay (Dodaj lub aktywuj alternetywny kanał płatniczy)
    Dodaj lub aktywuj alternetywny kanał płatniczy
  3. Z menu pionowego po lewej stronie wybierz Ustawienia DotPay
    Ustawienia płatności DotPay
  4. Kliknij w przycisk Chcę się zarejestrować wypełnij formularz i kliknij w przycisk Zapisz
    Ustawienia płatności DotPay
  5. Pracownik DotPay skontaktuje się z Tobą w celu finalizacji rejestracji
  6. Po aktywacji konta przejdź do drugiej sekcji poradnika

Jeśli posiadasz już konto w systemie DotPay

W panelu administracyjnym sklepu

  1. Przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż > Płatności
  2. Wejdź w edycję formy Płatności DotPay (Dodaj lub aktywuj alternetywny kanał płatnicz)
    Ustawienia płatności DotPay
  3. Z menu pionowego po lewej stronie wybierz Ustawienia DotPay
    Dodaj lub aktywuj alternetywny kanał płatniczy
  4. Podaj swoje ID Sprzedawcy oraz PIN jeśli go używasz
  5. W zakładce Dane podstawowe włącz aktywność tej formy Płatności oraz ustaw komunikat, jaki ma się wyświetlić w podsumowaniu zamówienia oraz jaki ma zostać wstawiony do wiadomości z potwierdzeniem zamówienia po wybraniu tej formy Płatności i kliknij w przycisk Zapisz

W panelu DotPay

  1. Zaloguj się
    do panelu DotPay
  2. Przejdź do USTAWIENIA > PARAMETRY URLC i używając dostępnej opcji zezwól na przyjęcie zewnętrznego parametru URLC (zaznaczając bądź odznaczając checkbox)

Po poprawnym skonfigurowaniu DotPay, przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż > Dostawy oraz w wybranych formach dostawy, które mają obsługiwać tą płatność, włącz obsługę Płatności DotPay zaznaczając checkbox Płatności elektroniczne

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂