Wypróbuj za darmo

    Jak skorzystać z kuponów Google AdWords dla klientów sklepu Shoper

    Aby móc korzystać z kuponów AdWords musisz zarejestrować się w usłudze Google AdWords. Jeśli już posiadasz konto w jakiejkolwiek usłudze Google (np. Gmail) możesz z niego skorzystać podczas zakładania konta AdWords. W przeciwnym wypadku należy podczas rejestracji utworzyć nowe konto. Na tej stronie.

    Następnie należy podać adres e-mail oraz adres witryny, do której będą kierowały reklamy. Jeżeli chcesz otrzymywać porady dotyczące prowadzenia kampanii, na tym etapie możesz wybrać taką opcję.

     

    • Kolejnym krokiem jest tworzenie pierwszej kampanii. Konieczne jest wypełnienie wszystkich pól, aby przejść dalej. Jeżeli nie masz jeszcze planu na kampanię, możesz wprowadzić dowolne dane, które pozwolą przejść dalej i wstrzymać kampanię po utworzeniu konta.

     

    Pola, które należy wypełnić to:

    • Twój budżet – jest to maksymalna kwota, którą chcemy wydawać na wybraną kampanię każdego dnia. Rzeczywiste wydatki mogą się różnić w związku z zasadą działania systemu opisaną w tym artykule.
    • Lokalizacje – obszar, na którym będą widoczne reklamy (kontynent, kraj, miejscowość, obszar wokół punktu).
    • Sieci – w tym punkcie należy wybrać, w jakiej sieci Google chcemy emitować reklamy. Więcej o wyborze odpowiedniej sieci Google pisze tutaj.
    • Słowa kluczowe – w przypadku wybrania sieci wyszukiwania, następnym krokiem jest konieczność określenia słów kluczowych, czyli zapytań, na które będą widoczne nasze reklamy. Należy się zastanowić, co potencjalni klienci mogą wpisać do wyszukiwarki Google w momencie gdy chcą wyszukać określony produkt. Lepszy wpływ na trafność wyszukiwania mają całe zwroty słów kluczowych niżeli pojedyncze wyrazy.
    • Stawka – jest to maksymalna kwota, którą chcemy przeznaczyć na jedno kliknięcie w reklamę. Stawkę można wybrać samodzielnie lub pozwolić dobierać ją systemowi automatycznie tak, aby zmaksymalizować liczbę kliknięć w określonym wcześnie budżecie.
    • Reklama tekstowa – składa się z 4 elementów: 1) nagłówka (ważne jest, aby w nagłówku zawarta była nazwa produktu lub usługi oraz aby było to spójne ze słowami kluczowymi), 2) dwóch wierszy opisu, 3) wyświetlanego adresu URL (jest to informacja do klienta na jaką stronę zostanie on przekierowany po kliknięciu w reklamę), 4) strony docelowej (tutaj podajemy już link do konkretnego produktu lub usługi na naszej stronie).

     

    • Po zapisaniu zmian masz już utworzoną pierwszą kampanie i możesz ustawić opcje rozliczeń. W tym celu musisz wybrać kraj, w którym będziesz dokonywać płatności za reklamy AdWords.

     

    • Następnym krokiem jest podanie informacji biznesowych potrzebnych do rozliczeń.

     

    • Po przejściu tej procedury określamy metodę płatności – ręcznie z wykorzystaniem karty kredytowej/przelewu lub automatyczne przy użyciu karty.

     

    • I ostatni krok – możliwość wprowadzenia kuponu i ustawienie strefy czasowej.

     

    • Po potwierdzeniu poprawności wprowadzonych danych zostaniesz przekierowany do swojego konta AdWords.

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności