Jak uruchomić reklamę na Facebooku?
Chcesz skutecznie prowadzić płatne działania reklamowe na Facebooku? Najpierw koniecznie musisz dowiedzieć się jakich błędów unikać.
Poniżej prezentujemy podsumowanie Webinaru organizowanego dla klientów Shoper.
Warto zapamiętać!
W ramach powyższego Webinaru zostało wyjaśnione:
- Jakie są różnice między przyciskiem „Promuj post” i Menedżerem reklam?
- Jak dostać się do Menedżera reklam i dlaczego robimy to przez konto firmowe?
- Jakie cele mogą być dobre na początek, a których unikać?
- Jak cele reklamowe na Facebooku pokrywają się z ideą lejka sprzedażowego?
- Jakie mamy opcje docierania do grup docelowych? Na co należy uważać?
- Czy można tworzyć reklamę do fanów jakiegoś fanpage’a?
- Jak stworzyć reklamę tylko do fanów albo ich wykluczyć?
- Czym są umiejscowienia i jak je wykorzystać?
- Jakie są rodzaje budżetu i optymalizacji?
- Jak skonfigurować kreację reklamową np. w formie karuzeli?
- Na jakie techniczne aspekty warto zwrócić uwagę na etapie kreacji reklamowej?
- Czy ilość tekstu na obrazie ma znaczenie?
- Jak i dlaczego warto robić testy A/B?
- Czy można rozliczać się z Facebookiem tylko za sprzedaż?
- Jak szybko sprawdzić wyniki reklamy i utworzyć niestandardowe kolumny?