Jak uruchomić reklamę na Facebooku?

Ostatnia aktualizacja: 17 czerwca 2024

Chcesz skutecznie prowadzić płatne działania reklamowe na Facebooku? Najpierw koniecznie musisz dowiedzieć się jakich błędów unikać.

Poniżej prezentujemy podsumowanie Webinaru organizowanego dla klientów Shoper.

Webinar: Menedżer reklam na Facebooku
Warto zapamiętać!
W ramach powyższego Webinaru zostało wyjaśnione:
  • Jakie są różnice między przyciskiem „Promuj post” i Menedżerem reklam?
  • Jak dostać się do Menedżera reklam i dlaczego robimy to przez konto firmowe?
  • Jakie cele mogą być dobre na początek, a których unikać?
  • Jak cele reklamowe na Facebooku pokrywają się z ideą lejka sprzedażowego?
  • Jakie mamy opcje docierania do grup docelowych? Na co należy uważać?
  • Czy można tworzyć reklamę do fanów jakiegoś fanpage’a?
  • Jak stworzyć reklamę tylko do fanów albo ich wykluczyć?
  • Czym są umiejscowienia i jak je wykorzystać?
  • Jakie są rodzaje budżetu i optymalizacji?
  • Jak skonfigurować kreację reklamową np. w formie karuzeli?
  • Na jakie techniczne aspekty warto zwrócić uwagę na etapie kreacji reklamowej?
  • Czy ilość tekstu na obrazie ma znaczenie?
  • Jak i dlaczego warto robić testy A/B?
  • Czy można rozliczać się z Facebookiem tylko za sprzedaż?
  • Jak szybko sprawdzić wyniki reklamy i utworzyć niestandardowe kolumny?
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności