Jak uruchomić reklamę na Facebooku?
Chcesz skutecznie prowadzić płatne działania reklamowe na Facebooku? Najpierw koniecznie musisz dowiedzieć się jakich błędów unikać.
Poniżej prezentujemy podsumowanie Webinaru organizowanego dla klientów Shoper.
Wideo: jak prowadzić płatne działania reklamowe na swoim fanpage’u?
Monitorowanie efektywności działań reklamowych w Menedżerze Reklam
Czy była sprzedaż, jak wygląda kwestia kliknięć, częstotliwości… te i wiele innych wyników możemy sprawdzić w Menedżerze Reklam na Facebooku.
Facebook pozwala na wyświetlenie ponad 250 różnych miar związanych z zachowaniem użytkownika i zdarzeniami wywołanymi na stronie.
- Więcej informacji: jak śledzić i analizować wyniki reklamy na Facebooku?
Powody dla których lepiej wybrać Menedżera Reklam
Dowiedz się, jakie funkcje oferuje Menedżer Reklam, których nie znajdziesz przy korzystaniu z przycisku: Promuj post. Dlaczego warto postawić na Menedżera Reklam? Szczegółowe wyjaśnienia znajdziesz w artykule:
Warto zapamiętać!
- Jakie są różnice między przyciskiem „Promuj post” i Menedżerem reklam?
- Jak dostać się do Menedżera reklam i dlaczego robimy to przez konto firmowe?
- Jakie cele mogą być dobre na początek, a których unikać?
- Jak cele reklamowe na Facebooku pokrywają się z ideą lejka sprzedażowego?
- Jakie mamy opcje docierania do grup docelowych? Na co należy uważać?
- Czy można tworzyć reklamę do fanów jakiegoś fanpage’a?
- Jak stworzyć reklamę tylko do fanów albo ich wykluczyć?
- Czym są umiejscowienia i jak je wykorzystać?
- Jakie są rodzaje budżetu i optymalizacji?
- Jak skonfigurować kreację reklamową np. w formie karuzeli?
- Na jakie techniczne aspekty warto zwrócić uwagę na etapie kreacji reklamowej?
- Czy ilość tekstu na obrazie ma znaczenie?
- Jak i dlaczego warto robić testy A/B?
- Czy można rozliczać się z Facebookiem tylko za sprzedaż?
- Jak szybko sprawdzić wyniki reklamy i utworzyć niestandardowe kolumny?