Jak zmienić komunikat, który wyświetla się po złożeniu zamówienia?

Ostatnia aktualizacja: 19 czerwca 2024

Zmiana komunikatu wyświetlającego się po złożeniu zamówienia w sklepie Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Ustawienia (A) > Obsługa Zamówień (B) > Formy płatności (C) i kliknij ikonę: Edytuj (D) przy płatności, dla której chcesz zmienić komunikat.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edycja
Rys 1. Wejdź do ustawień wybranej metody płatności w sklepie, aby edytować jej komunikat po złożeniu zamówienia.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edycja
Rys 1. Wejdź do ustawień wybranej metody płatności w sklepie, aby edytować jej komunikat po złożeniu zamówienia.
Edytuj pole: Komunikat po złożeniu zamówienia (A), a następnie kliknij przycisk: ZAPISZ (B).

Pamiętaj, aby edytować komunikat dla każdej płatności osobno.

Lista znaczników możliwa do użycia w komunikacie znajduje się pod pytajnikiem przy polu do wpisania komunikatu.

Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edycja > Komunikat po złożeniu zamówienia
Rys 2. Zmień dowolnie treść komunikatu, który wyświetla się w ostatnim kroku koszyka w sklepie Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edycja > Komunikat po złożeniu zamówienia
Rys 2. Zmień dowolnie treść komunikatu, który wyświetla się w ostatnim kroku koszyka w sklepie Shoper.

Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?

Obejrzyj film instruktażowy o tym, jak wygląda konfiguracja form dostaw i płatności w sklepie internetowym Shoper na naszym kanale YouTube.

Wideo poradnik: podstawowe ustawienia form dostaw i płatności na platformie Shoper
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak zmienić komunikat dla danej formy płatności, który pojawia się po złożeniu zamówienia przez klienta?
  • Wideo poradnik: w jaki sposób przebiega proces uruchamiania dostaw i płatności w e-sklepie?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności