Jak zmienić termin wysyłki dla produktu

Termin wysyłki informuje o tym ile dni po dokonaniu zakupu produkt jest wysłany do klienta. Terminy dostępne w sklepie, definiuje się w Konfiguracja > Asortyment > Terminy wysyłki.

W zależności od zaistniałej sytuacji, wybierz odpowiednią datę wysyłki produktu

Zmiana pojedyncza

  1. Przejdź do Asortyment > Produkty i przy pomocy filtrów wyświetl interesujący produkt
  2. W kolumnie Termin wysyłki kliknij na wartość, którą należy zmienić, następnie z menu rozwijanego wybierz właściwy termin wysyłki
    Jak zminić termin wysyłki pojedynczego produktu

Ustawienie takiego samego terminu wysyłki dla wielu produktów

  1. Przejdź do Asortyment > Produkty i przy pomocy filtrów wyświetl interesujące produkty
  2. Przy pomocy checkbox’ów zaznacz produkty, którym należy zmienić termin wysyłki
    Zaznaczenie wielu produktów, przed edycją terminu wysyłki
  3. Z rozwijanego menu akcji, które pojawiło się nad listą produktów, wybierz akcję zmień termin wysyłki, następnie z menu, które pojawiło się obok, wybierz właściwy termin wysyłki i kliknij Wykonaj Zmiana termiu wysyłki kilku produktów jednocześnie

Rozległa zmiana terminów wysyłek przy pomocy plików CSV

Zobacz jak korzystać z importu plików CSV.

  1. Przejdź do Asortyment > Produkty i kliknij w przycisk Eksportuj a następnie Utwórz profil CSV
  2. Wprowadź nazwę profilu (np. terminy wysyłek), kliknij Zapisz.
  3. W menu Lista pól (pojawi się z lewej strony), oprócz już wybranego pola Kod produktu zaznacz również pole Dostawa i kliknij Zapisz i wróć do listy na dole strony.
  4. Z menu akcji przy profilu, który właśnie został dodany (terminy wysyłek), wyeksportuj produkty.
  5. Zapisz plik na dysku komputera, następnie wprowadź w nim odpowiednie zmiany.
  6. Z menu akcji przy profilu (terminy wysyłek), zaimportuj zmieniony plik.
Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂