Warunki techniczne do uruchomienia reklamy Shoper Kampanie Google Ads / Facebook Ads?
Jakie warunki muszę spełniać, aby skorzystać z Google Ads lub Facebook Ads?
Cieszymy się, że chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym! Sprawdź poniżej, jakie warunki musi spełniać twój sklep, aby uruchomić Shoper Kampanie dla Google Ads lub Facebook Ads:
- aktywny i opłacony sklep,
- wykupiony certyfikat bezpieczeństwa SSL,
- ustalone metody dostawy (przynajmniej jedna kurierska),
- przypisane przynajmniej dwie formy płatności (w tym jedna szybka forma płatności online),
- sprecyzowane regulaminy sklepu oraz wysyłki zwrotów i reklamacji,
- brak produktów i treści wyłączonych z możliwości promowania w Google i na Facebooku,
- wprowadzony producent i termin wysyłki,
- wprowadzone kody GTIN (zalecane w przypadku Google Ads).
Produkty biorące udział w Shoper Kampanii Google Ads / Facebook Ads / Microsoft Ads muszą być aktywne posiadać zdefiniowanego producenta wraz z terminem wysyłki.
Co zrobić, jeśli nie chcę definiować producenta przy produktach?
Jeżeli dany produkt nie posiada producenta, (ty jesteś producentem, sprzedajesz handmade lub antyki, itp.) możesz podać nazwę swojej firmy lub domenę sklepu. Dla zwiększenia efektywności Shoper Kampanii Google Ads rekomendujemy także dodanie numerów GTIN do produktów.
Więcej informacji: Jak samodzielnie uruchomić Shoper kampanię Google Ads?
W Panelu administracyjnym sklepu w sekcji menu: Zwiększaj sprzedaż > Google Ads/Facebook Ads/Microsoft Ads możesz łatwo sprawdzić, czy twój sklep spełnia wszystkie warunki wymagane przy uruchamianiu kampanii reklamowych.
Warto zapamiętać!
- Jakie są wymagania, aby rozpocząć korzystanie z Shoper Kampanie?
- Czy definiowanie producenta dla produktów jest obowiązkowe?