Komunikat potwierdzenia zamówienia
Po finalizacji zamówienia, strona sklepu powinna wyświetlać komunikat potwierdzający. Wyświetlany komunikat można rozróżnić ze względu na wybraną formę płatności, dlatego treść tego komunikatu należy wprowadzić w edycji konkretnej płatności.
Edycja komunikatu potwierdzenia zamówienia:
- Przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
- Edytuj konkretną formę dostawy.
- Wprowadź, lub edytuj treść płatności
Komunikat wyświetlony w ostatnim kroku koszyka, powinien informować klienta jak opłacić zamówienie lub umożliwić przejście do zewnętrznego systemu płatniczego.
W treści wiadomości należy użyć następujących znaczników:
- {order_id} – numer zamówienia
- {sum} – wartość zamówienia, z walutą
- {float_sum} – wartość zamówienia, bez waluty
- {payment_form} – przycisk zapłać dla płatności on-line lub numer konta dla przelewu
- {if confirmation}{/if} – jeśli wymaga potwierdzenia zamówienia:
- {if is_mobile}{/if} – jeżeli w skórce mobilnej
- {if is_facebook}{/if} – jeżeli na Facebook®
Jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper przedstawiliśmy w wideoporadniku: