Wypróbuj za darmo

    Komunikat potwierdzenia zamówienia

    Po finalizacji zamówienia, strona sklepu powinna wyświetlać komunikat potwierdzający. Wyświetlany komunikat można rozróżnić ze względu na wybraną formę płatności, dlatego treść tego komunikatu należy wprowadzić w edycji konkretnej płatności.

    Edycja komunikatu potwierdzenia zamówienia:

    1. Przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
    2. Edytuj konkretną formę dostawy.
    3. Wprowadź, lub edytuj treść płatności

    Komunikat wyświetlony w ostatnim kroku koszyka, powinien informować klienta jak opłacić zamówienie lub umożliwić przejście do zewnętrznego systemu płatniczego.

    W treści wiadomości należy użyć następujących znaczników:

    • {order_id} – numer zamówienia
    • {sum} – wartość zamówienia, z walutą
    • {float_sum} – wartość zamówienia, bez waluty
    • {payment_form} – przycisk zapłać dla płatności on-line lub numer konta dla przelewu
    • {if confirmation}{/if} – jeśli wymaga potwierdzenia zamówienia:
    • {if is_mobile}{/if} – jeżeli w skórce mobilnej
    • {if is_facebook}{/if} – jeżeli na Facebook®

     
    Jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper przedstawiliśmy w wideoporadniku:

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności