Konfiguracja konta pocztowego na urządzeniach mobilnych marki – iPhone
Poniższa instrukcja dotyczy konfiguracji konta pocztowego utworzonego w ramach sklepu Shoper w zakładce Ustawienia > Ogólne > Konta pocztowe, w panelu administracyjnym sklepu.
Konfiguracja konta pocztowego w kliencie pocztowym Mail na iPhone Apple
- Przejdź do Ustawienia w urządzeniu marki Apple, a następnie Mail > Konta
- Kliknij opcję Dodaj konto
- Następnie wybierz Inne
- Kliknij Dodaj konto Mail
- Wprowadź:
- nazwę – będzie widoczna dla klientów jeżeli wyślesz do nich wiadomość z urządzenia
- email – pełny adres email skrzynki którą chcesz właśnie dodać
- hasło – dla dodawanej właśnie skrzynki pocztowej
- opis – widoczny tylko dla Ciebie, wewnętrznie na urządzeniu
i kliknij Dalej
- Wprowadź dane serwera poczty przychodzącej oraz wychodzącej:
- w obydwu przypadkach Nazwa hosta to s.mail.dcsaas.net
- w polu Użytkownik wpisz pełny adres e-mail który właśnie dodajesz (ten sam dla poczty przychodzącej oraz wychodzącej)
- w polu Hasło wpisz hasło dla właśnie dodawanej skrzynki pocztowej (takie samo dla poczty przychodzącej oraz wychodzącej)
i kliknij Dalej
U góry nad ustawieniami dodawanej skrzynki, możesz wybrać typ synchronizacji IMAP (zalecany) lub POP3. Konfiguracja w obydwu przypadkach odbywa się w taki sam sposób
- Opcja Mail powinna być włączona, kliknij w Zachowaj aby zatwierdzić
- Poczta została poprawnie skonfigurowana. Przejdź do aplikacji Mail na ekranie urządzenia, aby korzystać ze skrzynki pocztowej
Zagadnienie kont pocztowych omówiliśmy na kanale Youtube w wideoporadniku: