Kto jest odbiorcą twoich treści?

Ostatnia aktualizacja: 17 czerwca 2024

Określenie grupy odbiorczej publikowanych postów w ramach portalu Facebook pozwala definiować m.in. jak należy się z tą grupą komunikować.

W określeniu grupy odbiorczej pomoże ci stworzenie person, które dokładniej zostało omówione w poniższym poradniku wideo:

Poradnik wideo: kto jest odbiorcą twoich treści na Facebook?
Warto zapamiętać!
W powyższym poradniku wideo zostało wyjaśnione:
  • czym są persony i jak się je tworzy?
  • co może być ważne dla naszego odbiorcy?
  • czym jest Facebook Audience Insights?
  • co jeszcze warto wiedzieć o potencjalnym kliencie?
  • co powinniśmy wiedzieć o własnej firmie?
  • jakie znaczenie ma język komunikacji z klientem?
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności