Mapowanie wariantów dla Google Merchant Center
Shoper umożliwia mapowanie wariantów dla Google Merchant Center, należy jednak pamiętać, że warianty muszą być magazynowe.
Integracja sklepu Shoper z Google Merchant Center
Zapoznaj się z artykułem, który wyjaśnia, jak zintegrować sklep Shoper z Google Merchant Center:
Jak zmapować warianty sklepu Shoper dla Google Merchant Center?
Aby dokonać zmapowania wariantów:
Przy kolejnym generowaniu pliku xml dla Google Merchant Center warianty zostaną zmapowane.
Plik produktowy dla Google Merchant Center
Plik produktowy składa się z zadeklarowanych przez sprzedawców produktów i ich atrybutów.
Za każdym razem, kiedy użytkownik wpiszę w wyszukiwarkę słowa kluczowe, system znajduje wszystkie produkty, które posiadają te słowa w opisie lub tytule w pliku produktowym. Produkty do wyświetlenia wybierane są na podstawie aukcji co w dużym skrócie oznacza, że system wybierze te, które w: AdWords zadeklarowały gotowość do zapłacenia najwyższej kwoty za kliknięcie oraz posiadają plik produktowy najwyższej jakości. Jakość pliku jest parametrem tak samo ważnym jak: stawka, warto więc poświęcić czas na jego optymalizację, co pozwoli na późniejsze oszczędności.
Plik produktowy musi być zgodny z szeregiem zasad wyznaczonych przez Google, który pilnuje, by reklamy były jak najbardziej użyteczne oraz zgodne z prawem. Dzięki platformie Shoper nie trzeba się martwić o większość wymogów dotyczących stron docelowych (w tym przypadku kart produktów), należy jednak pamiętać o konieczności zainstalowania: certyfikatu SSL, który jest gwarantem bezpieczeństwa danych.
- Więcej informacji: jak powinien wyglądać plik XML do Merchant Center?
Warto zapamiętać!
- Jak aktywować integrację sklepu z Google Merchant Center?
- Jak dokonać zmapowania wariantów produktów w Panelu administracyjnym sklepu Shoper?
- Jak sformatować informacje o produktach na potrzeby Merchant Center (plik XML)?