Kolejne etapy udostępniania technologii Storefront w sklepach Shoper
- Etapy udostępniania Storefront i nowego Shoper Visual Editor
- Pomoc i instrukcje obsługi narzędzia Storefront
- Przyszłość i dalsze plany kolejnych nowości
- Storefront to nie tylko edycja szablonu graficznego
- Dalszy rozwój technologii Storefront dla sklepów Shoper
- Gdzie wysyłać komentarze i opinie dotyczące nowej technologii?
Technologia Storefront stopniowo trafia do coraz większego grona właścicieli sklepów internetowych działających na platformie Shoper. Nie musisz znać zasad programowania, aby korzystać z zaawansowanych funkcji edytora wyglądu strony i treści – tzw. Shoper Visual Editora.
Storefront to innowacyjny i łatwy w obsłudze interfejs umożliwiający m.in. edycję wyglądu, redagowanie opublikowanych treści czy planowanie interakcji z klientami. Dzięki niemu jeszcze łatwiej i w krótszym czasie zaprojektujesz spersonalizowany wygląd sklepu. Wszystko to przy wykorzystaniu gotowych modułów i metod edycji „przeciągnij i upuść” (ang. Drag and Drop).
Etapy udostępniania nowej technologii Storefront
Na przełomie roku 2023 oraz 2024 technologia Storefront została oficjalnie ogłoszona. Udostępniliśmy formularz, za pomocą którego każdy użytkownik internetu miał możliwość zapisania się na testy pierwszej wersji nowego szablonu oraz edytora i zapoznania się z naszą nową technologią.
W drugim kroku technologię Storefront udostępniliśmy dla wszystkich nowych sklepów internetowych otwieranych na platformie Shoper.
Dzięki temu możemy dokładnie przetestować funkcje w rzeczywistych warunkach handlowych i upewnić się, że system działa bezproblemowo przy nowych instalacjach sklepów Shoper.
Kolejnym krokiem było włączenie szablonu Storefront w sklepach tych beta testerów, którzy byli klientami Shoper. Dzięki temu jako jedni z pierwszych dostali możliwość zaprezentowania technologii Storefront swoim kupującym.
Aktualnie stopniowo udostępniamy technologię Storefront dla wszystkich klientów Shoper.
Jeżeli chcesz uruchomić nową technologię w swoim sklepie już teraz, to skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem e-mail: pomoc@shoper.pl
Pomoc i instrukcje obsługi nowych narzędzi
Artykuły pomocy w formie instrukcji krok po kroku znajdziesz w kategorii: Shoper Storefront. Znajdziesz w niej szczegółową pomoc odnośnie konfiguracji oraz personalizacji sklepu internetowego przy użyciu nowego interfejsu Storefront.
Opublikowane instrukcje obejmują szeroki zakres tematów, począwszy od zmiany podstawowych ustawień wyglądu, aż po zarządzanie zaawansowanymi narzędziami edycji, które pozwalają personalizować wygląd sklepu internetowego – zgodnie z twoimi preferencjami.
Sprawdź nasz cykl wideo tutoriali: Poznaj Storefront na YouTube.
Plan wydawniczy kolejnych nowości
Każdego intensywnie pracujemy nad rozwojem technologii Storefront. Naszym celem jest stworzenie i rozwój narzędzia, które nie tylko będzie wolne od problemów technicznych, ale również niezwykle funkcjonalne, szybkie, łatwe w obsłudze i przyjazne dla użytkownika.
Udoskonalanie technologii Storefront i Shoper Visual Editor ma na celu spełnianie potrzeb naszych klientów z zakresu zarządzania i modyfikacji sklepów internetowych. Dzięki temu przekonamy szerokie grono odbiorców, a wraz z nimi nowych potencjalnych klientów do skorzystania naszej oferty.
Dziękujemy za zaufanie i wsparcie w tym ekscytującym momencie. Razem tworzymy coś naprawdę wyjątkowego i budujemy przyszłość handlu internetowego opartego o nowoczesną technologię.
Storefront to nie tylko szablon graficzny
Storefront to coś więcej niż interfejs do edycji szablonu graficznego sklepu internetowego. Dzięki niemu strony sklepu będą ładowane szybciej, a ty zapewnisz swoim klientom lepsze doświadczenia podczas zakupów (szybkość i wydajność).
Razem z pojawieniem się Storefront wprowadzamy szereg zmian w całym naszym systemie m.in. nowe aplikacje i nowe szablony graficzne.
Dalszy rozwój technologii Storefront w Shoper
Storefront nie jest projektem, który zostanie zakończony z chwilą wdrożenia. Storefront to nowa technologia, która jest nieodłączną częścią każdego sklepu internetowego i będzie udoskonalana wraz z rozwojem całej platformy Shoper.
Podczas planowania prac projektowych nad nową technologią Storefront od początku przyświecał nam jasny cel – chcieliśmy stworzyć nowy i solidny fundament, od którego zależeć będzie dalszy kierunek rozwoju wszystkich sklepów internetowych na platformie Shoper.
Od samego początku prac nad Storefront założyliśmy, że podchodzimy do tego projektu jak do każdego innego nowego produktu. Oznacza to, że od momentu wydania publicznie technologii Storefront natychmiast przechodzimy do fazy rozwoju tego produktu.
Gdzie wysyłać komentarze i opinie dotyczące nowej technologii?
Preferujemy przesyłanie wszelkich opinii z poziomu dedykowanego formularza, który znajduje się w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Po zalogowaniu do Panelu administracyjnego sklepu, kliknij ikonę prezentu (1) i następnie wybierz opcję: Prześlij sugestię (2). Na ekranie zostanie wyświetlony dedykowany formularz do wysyłania opinii.
Alternatywnie możesz też wysłać sugestie bezpośrednio na nasz adres e-mail: pomoc@shoper.pl. W pierwszej kolejności sugerujemy jednak skorzystać z formularza w Panelu administracyjnym sklepu.
Jeśli nie posiadasz jeszcze technologii Storefront w swoim sklepie Shoper, skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem e-mail: pomoc@shoper.pl
Warto zapamiętać!
- Jakie są etapy wdrożenia Shoper Storefront i nowego edytora stron?
- Gdzie szukać wsparcia i instrukcji dla szablonów w technologii Storefront?
- Co czeka właścicieli sklepów internetowych w przyszłości?
- Jakie dodatkowe możliwości oferuje Storefront poza edycją szablonów?
- W jakim kierunku zmierza technologia Storefront w sklepach Shoper?
- Jak podzielić się opinią o wdrożonej technologii w Shoper?