Pobieranie zamówień z aukcji Allegro – rozwiązywanie problemów

Rozwiązywanie problemów: “Nie pobieranie się wszystkich zamówień”
Rozwiązanie:

Przed wykonaniem poniższej instrukcji upewnij się, że aukcja znajduje się w sklepie. W zakładce Sprzedaż > Aukcje odszukaj po numerze aukcji na allegro, aukcję w sklepie. Jeżeli aukcja nie znajduję się w sklepie, to zamówienia do sklepu nie zaimportują się!

  1. przejdź do Sprzedaż > Aukcję.
  2. Odszukaj aukcję, z której nie pobrały się zamówienia.
  3. Zaznacz aukcję, tak jak na poniższej ilustracji.
    Przycisk: aktualizuj aukcje
  4. Wybierz opcję “oznacz do sprawdzenia”.
    Przycisk: aktualizuj aukcje
  5. Po wykonaniu wybierz opcję “Aktualizuj aukcję”.
    Przycisk: aktualizuj aukcje
  6. W ostatnim kroku wybierz opcję “Pobierz zamówienia z aukcji”.
    Przycisk: aktualizuj aukcje

Rozwiązywanie problemów: “Nie kompletna informacja o zamówieniu – brak kosztów dostawy”
Rozwiązanie:

Informacja o dostawie i płatności zamówienia może nie zostać przesłana do sklepu Shoper, ponieważ Allegro umożliwia wybranie formy płatności oraz dostawy później – po dokonaniu zakupu.

  1. przejdź do edycji niekompletnego zamówienia w Sprzedaż > Zamówienia.
  2. w edycji zamówienia, wciśnij przycisk “pobierz dane z aukcji”.
    Przycisk: aktualizuj aukcje
Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂