Poczta Polska: Odbiór w punkcie
Punkty odbioru osobistego Poczty Polskiej pozwalają na wybranie przez klienta miejsca odbioru przesyłki: stacje paliw Orlen, kioski RUCH, sklepy Żabka i Freshmarket, automaty i placówki Poczty Polskiej, automaty w sklepach Biedronka, Carrefour, Społem i Lewiatan.
Konfiguracja
- W panelu administracyjnym sklepu przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy i w prawym górnym rogu kliknij DODAJ DOSTAWĘ
- Utwórz nową dostawę, np. Odbiór w punkcie Poczty Polskiej koniecznie typu: Poczta Polska
- Jeżeli integracja z Pocztą Polską ogólnie nie była jeszcze aktywowana przez ciebie w sklepie, zajrzyj do tej instrukcji i skonfiguruj podstawowe ustawienia
- Po skonfigurowaniu podstawowych ustawień przejdź do zakładki Ustawienia konta, wprowadź klucz API Map Google i zapisz zmiany u dołu ekranu
Informacje o tym, jak wygenerować klucz API dla Google Maps znajdziesz w tym artykule
- Przejdź do zakładki Ustawienia dodatkowe, wybierz domyślny typ przesyłki i numer konta bankowego dla przesyłek pobraniowych, oraz zaznacz przesuwając w prawo suwak możliwość dostawy do punku odbioru
- Po zapisaniu zmian u dołu ekranu, forma dostawy Odbiór w punkcie Poczty Polskiej będzie dostępna w twoim sklepie
Składanie zamówienia
Prawidłowa konfiguracja pozwoli na wyświetlenie się w koszyku klienta dodatkowego przycisku wybierz punkt odbioru, otwierającego mapę punktów odbioru (stacje paliw Orlen, kioski RUCH, sklepy Żabka i Freshmarket, automaty i placówki Poczty Polskiej, automaty w sklepach Biedronka, Carrefour, Społem i Lewiatan).
Pobranie możliwe jest jedynie w placówkach Poczty Polskiej, pozostałe punkty odbioru obsługują tylko zamówienia przedpłacone


Może zainteresować cię również:
Poczta Polska: Konfiguracja integracji i tworzenie przesyłek
Jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper przedstawiliśmy w wideoporadniku: