🔥 Nowy mechanizm ustawiania promocji, w tym promocje na wybrane warianty. Dowiedz się więcej.

Powiadomienia web push (nowe zamówienia, zmiana statusu na opłacony)

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Czym są powiadomienia web push?

Powiadomienia web push w Panelu administracyjnym sklepu Shoper to małe prostokątne wiadomości, których celem jest informowanie o nowych lub opłaconych zamówieniach. Włączenie notyfikacji web push pozwala na natychmiastowe poinformowanie cię o zamówieniach.

WAŻNE! Notyfikacje nie są możliwe do włączenia na urządzeniach Apple z uwagi na specyfikę systemu iOS, który nie obsługuje powiadomień web push.

Działanie powiadomień web push w sklepie Shoper

Aktywowane powiadomienia web push mogą obejmować zamówienia opłacone lub nowe – to ty decydujesz, w jakiej sytuacji będą się wyświetlać. Podejmujesz również decyzję, na których urządzeniach mają się one wyświetlać. W związku z tym możesz ustalić, czy chcesz by powiadomienia dodatkowe wyświetlały się w Panelu administracyjnym sklepu na twoim komputerze, czy na przykład na telefonie.

Funkcjonalność wymaga włączenia obsługi HTTPS w całym sklepie. W celu kontroli ustawień przejdź do: Ustawienia > Zaawansowane > Bezpieczeństwo.

Powiadomienia web push wyświetlają się, nawet gdy Panel administracyjny sklepu nie jest otwarty. Dzięki nim natychmiastowo zobaczysz informację o nowym lub opłaconym zamówieniu.

Gdy je aktywujesz na danym komputerze lub urządzeniu mobilnym, przeglądarka wyśle prośbę o wyświetlanie powiadomień. Na poniższej liście możesz skonfigurować poszczególne urządzenia: wybrać, które powiadomienia chcesz dostawać lub całkowicie usunąć z nich subskrypcję powiadomień.

Wideo: wszystkie funkcjonalności Panelu administracyjnego sklepu Shoper

Obejrzyj wideoporadnik, w którym przedstawiliśmy działanie każdej nowej funkcjonalności Panelu administracyjnego sklepu Shoper, w tym powiadomień web push o zamówieniach.

Wideo poradnik: odmieniony Panel administracyjny sklepu Shoper

Jak aktywować powiadomienia web push w Panelu administracyjnym sklepu?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Ustawienia > Ogólne > Powiadomienia web push.
Kliknij przycisk: WŁĄCZ.
Określ w jakiej sytuacji chcesz otrzymywać powiadomienia i kliknij: ZAPISZ. W tym samym miejscu możesz także dezaktywować powiadomienia (ikonka kosza).

Przykład działania aplikacji:

Dlaczego warto korzystać z powiadomień web push?

Każde zamówienie możesz mieć pod kontrolą, dzięki czemu jesteś w kontakcie z każdym klientem – powiadomienie push wyświetli ci się w telefonie. Obserwowanie zamówień nie tylko pozwala ci szybciej reagować na potrzeby kupujących, ale i dostrzegać np. częściej zamawiane produkty i inspirować się tym przy tworzeniu dodatkowych komunikatów czy promocji.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Co to notyfikacje web push?
  • Kiedy wyświetlają się powiadomienia web push na komputerze lub urządzeniu mobilnym?
  • Wideo poradnik: co zmieniło się w Panelu administracyjnym sklepu Shoper?
  • Jak włączyć subskrypcję powiadomień na danym urządzeniu?
  • Jakie korzyści wynikają z obserwowania zamówień za pomocą powiadomień web push?
Przeczytaj także

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności