Czy sklep Shoper dobrze pozycjonuje się w Google?
Oprogramowanie Shoper jest w bardzo dobry sposób przygotowane pod kątem pozycjonowania i posiada bardzo pozytywne audyty w tym zakresie.
Jak sklep Shoper jest zoptymalizowany pod wyszukiwarkę Google?
Sklep Shoper jest zoptymalizowany pod wyszukiwarkę Google. Posiada m.in.: moduł przyjaznych linków, które znacznie pomagają w pozycjonowaniu. Dodatkowo każdy produkt, kategoria, czy strona informacyjna posiada własne elementy typu: title, meta description oraz meta keywords. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu:
Jakie cechy posiadają adresy URL w sklepie Shoper?
Adresy w twoim sklepie są krótkie i przyjazne zarówno dla wyszukiwarek, jak i użytkowników. Wszystkie adresy do produktów zawierają nazwy produktów, co ma wpływ na pozycję w wyszukiwarce. Oprogramowanie umożliwia definiowanie adresów do produktów lub kategorii, dzięki temu mogą być one jeszcze prostsze np: /monitory.
Czy można edytować tytuły, opisy i słowa kluczowe?
Automatyczny i konfigurowalny system generowania znaczników: Title, Description i Keywords.
Co to Google Sitemap?
Mapa strony to automatycznie generowana lista odnośników do wszystkich produktów i kategorii w twoim sklepie Shoper. Sitemap znacznie przyspieszy pojawianie się linków do twojego asortymentu w wyszukiwarce Google.
Zapoznaj się z naszą instrukcją dodawania mapy witryny do Google.
Warto zapamiętać!
- Czy strona sklepu na platformie Shoper jest zoptymalizowana pod Google?
- Jak skonstruowane są adresy URL w sklepie dla wyszukiwarek?
- Czy można skonfigurować system generowania znaczników?
- Do czego służy mapa witryny (Google Sitemap)?