Wypróbuj za darmo

    Rejestracja klienta

    Rejestracja daje klientom możliwość zapisania np. danych adresowych, tak aby nie musieć ich wprowadzać każdorazowo przy kolejnych zakupach. Z poziomu administratora daje to wiele możliwości np. dodawania do grup klientów, przydzielania indywidualnych rabatów, prowadzenia mailingu itp.

    Główne ustawienia rejestracji

    Przejdź do Ustawienia > Obsługa zamówień > Ustawienia rejestracji

    Rejestracja klienta

    Po aktywacji opcji Wymagaj potwierdzenia rejestracji Klient nie może się zalogować jeśli adres e-mail nie jest zweryfikowany, czyli dopóki:

    • nie kliknie w link, który jest wysyłany na podany adres mailowy po rejestracji lub
    • administrator sklepu nie zweryfikuje adresu e-mail ręcznie.

    Dzięki możliwości edycji treści e-maila wysyłanego do klienta (można usunąć link aktywacyjny), oraz możliwości ręcznej aktywacji konta klienta, możemy decydować kto z nowych klientów ma prawo kupować (np. weryfikować klienta telefonicznie).

    Po aktywacji opcji Tylko zalogowani widzą ceny tylko zarejestrowani i zalogowani klienci będą widzieć ceny produktów, oraz będą mogli dodawać produkty do koszyka.

    W rejestracji wymagaj wybieramy jedną z dwóch możliwości, co przekłada się na formularz rejestracyjny:

    • tylko e-mail i hasło
      Rejestracja klienta - e-mail i hasło
    • pełnych danych adresowych
      Rejestracja klienta - pełne dane adresowe

    Do formularza rejestracji, można dodawać pola zdefiniowane przez siebie, zgodnie z artykułem dostępnym pod tym linkiem.

    Zmiana wysokości rabatu w opcji Jednorazowy rabat dla nowych klientów

    Aby zmienić wysokość rabatu, jaki jest przyznawany nowym klientom, bądź całkowicie go wyłączyć, należy przejść do menu Zwiększaj sprzedaż > Promocje i rabaty > Ustawienia rabatów

    Rejestracja klienta - Zmiana wysokości rabatu

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności