Rodzaje reklam na Facebooku – jakie reklamy przygotowujemy?
Tworząc kampanię dla twojego sklepu, wykorzystujemy różne rodzaje reklam; aby reklamy wyglądały spójnie i estetycznie wykorzystywane są formaty reklam przygotowane przez Facebooka.
Dzięki temu w zależności od tego na jakim urządzeniu będą wyświetlane reklamy, możemy wykorzystać inny format.
Reklamy doskonale dopasowują się do urządzeń oraz stron na których są wyświetlane.
Jakie typy reklam stosujemy przy Facebook ADS?
Najczęściej wybieranymi przez nas formatami reklam są:
Obraz – reklama ze zdjęciem, ceną oraz nazwą produktu i angażującym tekstem, prezentująca jeden produkt.
Karuzela – format, który umożliwia zaprezentowanie w jednej reklamie co najmniej dwóch obrazów lub filmów, przy czym każdy element ma oddzielny link. Minimalna liczba kart to 2, jednak format ten pozwala na wykorzystanie nawet do 10 kart. Więcej produktów to większa szansa na zainteresowanie klientów asortymentem sklepu.
Kolekcja – pozwala na zaprezentowanie dużego zestawu produktów (50 lub więcej) i wygodne przeglądanie oferty. Ten format świetnie sprawdza się na urządzeniach mobilnych. Od razu kieruje klienta do produktu. Jest idealny dla sklepów internetowych, zwłaszcza z branży fashion, health and beauty, dziecięcej oraz wielu innych.
Gdzie są wyświetlane reklamy na Facebooku?
Reklamy emitowane są na: Facebooku, Instagramie, w Messengerze oraz w sieci Audience Network, czyli sieci reklamowej Facebooka.
Aktualności na urządzeniach mobilnych:
Reklama pełnoekranowa w Audience Network:
Reklama natywna:
Skrzynka odbiorcza Messengera:
Artykuły ekspresowe:
Aktualności na Instagramie: