Storefront: Pop-upy i dodatki
W zakładce: Pop-upy i dodatki możesz zarządzać specjalnymi modułami jednak w zupełnie inny sposób niż ten, który znasz z zakładki: Edytor układu strony.
Znajdziesz tutaj zarówno moduły wydane przez Shoper jak i moduły stworzone przez naszych partnerów, np. twórców aplikacji.
Rodzaje modułów
Rozróżniamy dwa rodzaje modułów:
Wszelkie moduły, które pojawiają się w warstwie “ponad” elementami strony sklepu, których umiejscowienia nie da się zmienić za pomocą metody drag & drop (przeciągnij i upuść). Przykładami takich modułów są: widget plików cookies, live chaty, okna pop-up zachęcające do zapisu na newsletter itp.
Moduły, które są niewidoczne na stronach sklepu internetowego (np. doklejające kody śledzące typu Google Analytics 4, itp.).
- Dowiedz się więcej o: Moduł weryfikacji witryny
Cechy modułów
Moduły w zakładce Pop-upy i dodatki nie renderują się – czyli nie zobaczysz ich w podglądzie strony na żywo w trakcie zmiany ustawień. Natomiast w podglądzie strony (w widoku klienta) będą one już widoczne.
- Aktywność modułu – opcja włączania / wyłączania jego widoczności ze względu na szerokość ekranu jest niedostępna, co oznacza, że aktywny moduł będzie widoczny na wszelkich urządzeniach (mobile, tablet, laptop, desktop).
- Wyświetlanie modułu – twórca modułu (np. twórca aplikacji) może określić, czy moduł będzie wyświetlany na wszystkich stronach sklepu, czy tylko na wybranych. Administrator sklepu nie jest w stanie zmienić tych ustawień.
Warto zapamiętać!
- Jakie moduły są dostępne w Shoper Storefront?
- Co warto wiedzieć o cechach modułów w technologii Storefront?