Jak utworzyć promocję dla wielu produktów w Panelu administracyjnym sklepu?
Promocje dają możliwość przecenienia produktu o procent (%) lub kwotę wyrażoną w walucie, na wybrany przez ciebie okres czasu. Po zakończeniu promocji, wraca regularna cena produktu.
Przed utworzeniem promocji upewnij się, że w sklepie włączona jest opcja odpowiadająca za wyświetlanie na karcie produktu informacji o jego najniższej cenie, jaka była dostępna w ciągu ostatnich 30 dni przed zastosowaniem obniżki promocyjnej.
Więcej na temat tego wymogu wynikającego z europejskiej dyrektywy Omnibus: Historia cen produktu z ostatnich 30 dni sprzed promocji.
Masowe tworzenie promocji na liście produktów
Grupa produktów, dla których tworzysz jednocześnie promocję, musi mieć te same warunki promocji, tzn. przecenione o tą samą wartość wyrażoną w walucie lub procentach i taką samą datę trwania promocji.
Następnie wybierz sposób obliczania promocji (kwotowa lub procentowa) (E), podaj wartość obniżki ceny produktu (F), ustal daty rozpoczęcia i zakończenia promocji, wybierając je z kalendarza (G) i kliknij: WYKONAJ (H).
Promocja rozpocznie się i zakończy w ustalonych przez ciebie dniach.
Ustawianie promocji w edycji konkretnego produktu
Instrukcja: jak ustawić cenę promocyjną w wybranym produkcie?
Powiązane artykuły nt. promocji w sklepie Shoper
Mogą zainteresować cię również poniższe artykuły Centrum pomocy o zarządzaniu promocjami w sklepie internetowym Shoper:
- Jak usunąć produkt z promocji?
- Ceny promocyjne w wariantach,
- Aplikacja: Liczniki czasu promocji – Onisoft,
- Aplikacja: Promocje na produkty producentów – Maxsote.
Warto zapamiętać!
- Jak nadać cenę promocyjną do wybranego produktu w sklepie Shoper?