Autopay: Wymagania przy aktualizacji wniosku aktywacyjnego
Wymagania dot. ponownego przelewu aktywacyjnego i fotoweryfikacji przy aktualizacjach wniosków.
W poniższej tabeli znajdziesz informacje czy po aktualizacji / zmianie poszczególnych danych we wniosku aktywacji Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanej, czy wymagane jest ponowne wykonanie przelewu aktywacyjnego i foto-weryfikacji.
Dane we wniosku Shoper Płatności x Autopay | Ponowny przelew aktywacyjny (tak/nie) | Ponowna foto-weryfikacja (tak/nie) |
---|---|---|
Branża | tak | nie |
Kraj (prowadzenia sklepu) | tak | nie |
Imię | tak | tak |
Nazwisko | tak | tak |
PESEL | tak | tak |
Obywatelstwo | tak | nie |
Numer telefonu | nie | nie |
Adres, numer budynku i lokalu | nie | nie |
Miasto | nie | nie |
Kod pocztowy | nie | nie |
Typ dokumentu tożsamości | tak | tak |
Numer seryjny dokumentu | tak | tak |
Data ważności dokumentu | tak | tak |
Adres URL sklepu | tak | nie |
Nazwa sklepu (wyświetlana klientom podczas procesu płacenia) | nie | nie |
Numer konta IBAN | tak | nie |
E-mail podstawowy | tak | nie |
E-mail do faktur | nie | nie |
E-mail do reklamacji | nie | nie |
Wideo: Shoper Płatności x Autopay bez posiadania zarejestrowanej firmy
Zobacz film jak aktywować Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanej.
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
- dla których aktualizowanych danych wymagany jest ponowny przelew aktywacyjny dla Shoper Płatności x Autopay,
- dla których aktualizowanych danych wymagana jest ponowna foto-weryfikacja przy Shoper Płatności x Autopay.