Autopay: Wymagania przy aktualizacji wniosku aktywacyjnego

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Wymagania dot. ponownego przelewu aktywacyjnego i fotoweryfikacji przy aktualizacjach wniosków.

W poniższej tabeli znajdziesz informacje czy po aktualizacji / zmianie poszczególnych danych we wniosku aktywacji Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanej, czy wymagane jest ponowne wykonanie przelewu aktywacyjnego i foto-weryfikacji.

Dane we wniosku Shoper Płatności x AutopayPonowny przelew aktywacyjny (tak/nie)Ponowna foto-weryfikacja (tak/nie)
Branżataknie
Kraj (prowadzenia sklepu)taknie
Imiętaktak
Nazwiskotaktak
PESELtaktak
Obywatelstwotaknie
Numer telefonunienie
Adres, numer budynku i lokalunienie
Miastonienie
Kod pocztowynienie
Typ dokumentu tożsamościtaktak
Numer seryjny dokumentutaktak
Data ważności dokumentutaktak
Adres URL skleputaknie
Nazwa sklepu (wyświetlana klientom podczas procesu płacenia)nienie
Numer konta IBANtaknie
E-mail podstawowytaknie
E-mail do fakturnienie
E-mail do reklamacjinienie

Wideo: Shoper Płatności x Autopay bez posiadania zarejestrowanej firmy

Zobacz film jak aktywować Shoper Płatności x Autopay dla działalności nierejestrowanej.

Wideo: bramka płatnicza dla działalności nierejestrowanej
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • dla których aktualizowanych danych wymagany jest ponowny przelew aktywacyjny dla Shoper Płatności x Autopay,
  • dla których aktualizowanych danych wymagana jest ponowna foto-weryfikacja przy Shoper Płatności x Autopay.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności