Wysyłanie zamówień do Subiekt GT

Informujemy, że wsparcie techniczne dla aplikacji Shoper Manager zostało zakończone z dniem 31.03.2017 r. Zalecaną formą integracji jest aplikacja LEO.

Zamówienia pobrane ze sklepu mogą być wysłane do Subiekta. Aplikacja dodaje zamówienia w następujący sposób:

  • Tworzy kontrahenta o symbolu z prefiksem SKLEPINT_
  • Sprawdza czy istnieje dostawa z prefiksem SKLEPINT_: jeśli nie, dodaje ją
  • Sprawdza, czy istnieją produkty z zamówienia z danym kodem: jeśli nie, sprawdza czy istnieją produkty z prefiksem SKLEPINT_: jeśli nie, tworzy produkty z prefiksem SKLEPINT_, np: SKLEPINT_WŁAŚCIWY_KOD_PRODUKTU, dodaje dokument zamówienia z dostawą i produktami opisanymi powyżej.

Zamówienia uwzględniają:

  • produkty
  • dostawę
  • stawki VAT
  • rabaty i promocje
  • ilości i jednostki miar
  • adres bilingowy kontrahenta
  • uwagi klienta
  • datę złożenia zamówienia

W konfiguracji wysyłania zamówień można ustawić datę, od której pobierać zamówienia (wszystkie wcześniejsze są ignorowane) oraz czy uwzględniać rezerwacje towarów.

Prefiksy można zmienić w konfiguracji integracji (Menu > Integracje > Subiekt GT > Synchronizacja danych). Produkty z tymi prefiksami nie są synchronizowane (przycisk Synchronizacja z Subiektem).

Zamówienia mogą być wysyłane automatycznie po pobraniu ze sklepu. Wystarczy zaznaczyć tę opcję w: Menu > Integracje > Subiekt GT > Synchronizacja danych.

Częstotliwość pobierania zamówień ustawiana jest w: Menu > Konfiguracja programu > Synchronizacja.

Czy artykuł okazał się pomocny?
TAK
NIE

W jaki sposób możemy poprawić jakość tego artykułu?

+ = Udowodnij, że nie jesteś robotem 🙂