Zaawansowane funkcje Google Analytics 4

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Jak ustawić filtry ruchu w GA4?

Obecnie Google Analytics 4 oferuje filtry umożliwiające uwzględnianie lub wykluczanie tylko ruchu wewnętrznego i ruchu generowanego przez dewelopera. Do wykluczenia filtrowania można przejść na dwa sposoby.

Jak ustawić przesyłanie wymiarów niestandardowych?

W usłudze GA4 wymiary niestandardowe przesyłane są razem ze zdarzeniami.

Jak tworzyć nowe grupy odbiorców?

Nowe listy odbiorców w GA4 można przykładowo wykorzystać do remarketingu. Stworzone grupy odbiorców możemy wykorzystywać do analizy jako segmenty.

Jak ustawić mierzenie konwersji?

Jako konwersje można mierzyć każde przesłane zdarzenie.

Dzięki pomiarowi zaawansowanemu przesyłane są zdarzenia związane z przewinięciem strony, kliknięcia wychodzące, wyszukiwania w witrynie.  Wbudowana integracja ze sklepem pozwala również na mierzenie zdarzeń dla e-commerce. 

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • jak definiować i wykluczać ruch wewnętrzny?
  • jak przesyłać wymiar niestandardowy?
  • jak tworzyć nowe listy odbiorców?
  • jak skutecznie mierzyć konwersję?
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności