Wypróbuj za darmo

    Zakładka Pozycjonowanie (SEO) – META Tagi, przyjazne adresy URL, tytuły stron

    Pozycjonowanie to jedna z najważniejszych zakładek w sklepie, jeśli chodzi o pozycjonowanie organiczne. Pozwala ona na ustawienie META opisów, META słów kluczowych, tytułu strony oraz przyjaznego adresu URL – wszystkiego, co pomoże lepiej indeksować produkty ze sklepu w Google.

    W ujęciu globalnym Pozycjonowanie znajduje się w Ustawienia > Zaawansowane > SEO, w zakładce Ustawienia podstawowe

    W tej lokalizacji możesz ustawić osobne tagi dla: strony głównej, zbiorczo kart produktu, zbiorczo listy produktów – kategorii, zbiorczo listy produktów – producenta, wpisów na blogu a także dla stron z nowościami, promocjami i kolekcjami.

    Zachęcamy jednak do modyfikacji tej zakładki w edycji wszystkich produktów, kategorii, kolekcji, producentów, wpisów bloga, stron informacyjnych z osobna – jest ona dostępna w każdym z wymienionych miejsc.

    Meta Description to jedno/dwu zdaniowy opis (150 – 160 znaków licząc razem ze spacjami) charakteryzujący konkretny produkt lub kategorię. Ważne, by był napisany w sposób gramatycznie i logicznie poprawny.

    Jest to pole, które wyświetla się w Google tuż pod wynikiem wyszukiwania, warto, aby zachęcało klienta do kliknięć

    Używanie obecnych w sklepie znaczników (np. {product_name}) nie jest wymagane, znaczniki są domyślnie ustawiane jako przykład.

    UWAGA: Google dopuszcza możliwość wyboru innego fragmentu tekstu jako reprezentatywnego do wskazanego miejsca według własnej oceny reprezentacyjności treści w sklepie.

    Meta Keywords to słowa/wyrażenia kluczowe charakteryzujące produkt/kategorię/przedmiot artykułu. Należy je wypisać po przecinku.

    Tytuł strony to informacja w pasku przeglądarki, nad adresem strony

    Adres URL to miejsce na wpisanie przyjaznego adresu, na przykład twojadomena.pl/superprzedmiot zamiast twojadomena.pl/pl/p/Botki-klasyczne-Bravo-Moda/36

    Wskazane jest, by meta znaczniki nie tylko różniły się wobec zastosowanych w innych produktach/kategoriach, a także żeby nie były kopią treści z właściwego opisu produktu.

    Przetestuj sklep internetowy
    Shoper przez 14 dni za darmo

    Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności