Zmiana kolejności wyboru dostawy oraz płatności
Istnieje możliwość zmiany kolejności wyboru dostaw oraz płatności podczas składania zamówienia. Wyboru dostawy oraz płatności można dokonać przed zalogowaniem, rejestracją lub wprowadzeniem danych teleadresowych.
Domyślną wartością jest opcja: Pokaż w koszyku – Wówczas wybór sposobu dostawy oraz płatności odbywa się w koszyku (przed wprowadzeniem danych lub przed zalogowaniem).
Jak zmienić kolejność wyboru dostawy i płatności podczas składania zamówienia?
Aby ustawić możliwość wyboru płatności oraz dostawy jako dodatkowy krok w procesie zakupowym (po wprowadzeniu danych lub po zalogowaniu) postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
Ustawienie wyboru formy dostaw oraz płatności jako: Pokaż jako dodatkowy krok w procesie zakupowym jest istotne przy zdefiniowanych strefach dostaw: Kody pocztowe w kraju.
Jeżeli sklep posiada zdefiniowaną formę dostawy z ograniczeniem kodu pocztowego, wówczas zalecamy ustawić opcję: Pokaż jako dodatkowy krok w procesie zakupowym. Wówczas w następnym kroku po uzupełnieniu danych dostawy, pojawią się wszystkie dostępne dostawy.
Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie internetowym Shoper?
Obejrzyj film instruktażowy dotyczący ustawień form dostaw i płatności w sklepie Shoper na naszym kanale YouTube.
Warto zapamiętać!
- Jak dodać dodatkowy krok w procesie zakupowym w formie wyboru płatności oraz dostawy?
- Wideo poradnik: jakie kroki należy podjąć, aby skonfigurować dostawy i płatności na platformie Shoper?