Aplikacja Premium: Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper – SellIntegro

Data publikacji: 28 maja 2021 Ostatnia aktualizacja: 12 sierpnia 2024

WAŻNE! Aplikacja Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper dostępna jest tylko dla sklepów w pakiecie Premium.

Opis aplikacji Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper

Integracja jest utrzymywana i sprzedawana przez zewnętrzną firmę SellIntegro sp. z o.o. Wtyczka uruchamiana, konfigurowana i opłacana w panelu Shoper, umożliwia automatyczne i w pełni bezpieczne aktualizowanie cen z wybranego cennika w systemie Comarch ERP Optima.

W konsekwencji oszczędzasz czas swoich pracowników oraz minimalizujesz ryzyko pojawienia się błędów przy ręcznym aktualizowaniu cen.

Dzięki wtyczce jesteś w stanie:

  • wskazać której ceny produktu użyć – podstawowej czy specjalnej,
  • zdecydować w jaki sposób powiązać produkty z magazynu Shopera z tymi w magazynie Comarch ERP Optima.

Instalacja wtyczki Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B) i wyszukaj: Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper na liście, a następnie kliknij: ZAINSTALUJ APLIKACJĘ (C).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper
Rys 1. Dodaj wtyczkę umożliwiającą aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu Comarch ERP Optima.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper
Rys 1. Dodaj wtyczkę umożliwiającą aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu Comarch ERP Optima.
Po zapoznaniu się z opisem i akceptacji regulaminu Appstore (A) kliknij: Zamawiam (B).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper > Zamawianie abonamentu
Rys 2. Aby skorzystać z wtyczki do aktualizowania cen produktów w sklepie, należy zamówić i opłacić abonament.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper > Zamawianie abonamentu
Rys 2. Aby skorzystać z wtyczki do aktualizowania cen produktów w sklepie, należy zamówić i opłacić abonament.
Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce: Dodatki i integracje (A) > Moje aplikacje (B). Kliknij ikonę konfiguracji (C) pokazaną na obrazku poniżej.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper
Rys 3. Przejdź do ustawień podstawowych integracji sklepu internetowego Shoper z systemem Comarch ERP Optima.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper
Rys 3. Przejdź do ustawień podstawowych integracji sklepu internetowego Shoper z systemem Comarch ERP Optima.

Jak skonfigurować wtyczkę poprzez edycję scenariusza?

Po przejściu do scenariusza połącz się z kontem SellIntegro.

Comarch ERP Optima - Integracja > Brak połączenia z kontem SellIntegro.pl
Rys 4. Zacznij od połączenia wtyczki w sklepie z kontem SellIntegro.pl
Comarch ERP Optima - Integracja > Brak połączenia z kontem SellIntegro.pl
Rys 4. Zacznij od połączenia wtyczki w sklepie z kontem SellIntegro.pl

Jeśli nie masz jeszcze konta SellIntegro, możesz je założyć tutaj.

Strona główna SellIntegro > Logowanie
Rys 5. Przejdź do zakładania nowego konta w serwisie SellIntegro.
Strona główna SellIntegro > Logowanie
Rys 5. Przejdź do zakładania nowego konta w serwisie SellIntegro.

WAŻNE! Posiadanie konta Sellintegro nie jest obowiązkowe i nie wpływa na działanie integratora. Zwróć jednak uwagę na możliwe korzyści:
– powiązanie sklepu Shoper z kontem SellIntegro przyspiesza działanie supportu,
– umożliwia ewentualne uruchomienie dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez SellIntegro,
– posiadanie konta jest bezpłatne i może posłużyć do dodatkowych integracji oraz dostęp m.in. CloudPrint,
– konto możesz założyć w dowolnym momencie działania aplikacji.

Pracę z aplikacją rozpocznij od edycji konfiguracji (scenariusza).

Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper > Scenariusz > Konfiguracja
Rys 6. Edycja scenariusza w wtyczce Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper.
Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper > Scenariusz > Konfiguracja
Rys 6. Edycja scenariusza w wtyczce Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper.

Po wejściu do konfiguratora scenariusza otrzymasz propozycję wsparcia w postaci asysty.

Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper > Scenariusz > Konfiguracja > Asystent
Rys 7. Podaj numer telefonu, jeśli chcesz skorzystać z asystenta konfiguracji scenariusza.
Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper > Scenariusz > Konfiguracja > Asystent
Rys 7. Podaj numer telefonu, jeśli chcesz skorzystać z asystenta konfiguracji scenariusza.

Możesz skorzystać z pomocy lub zamknąć okno klikając: X w prawym górnym rogu.

Dzięki szczegółowym ustawieniom scenariusza dostosujesz działanie aplikacji do swoich potrzeb i specyfiki działalności.

Po uzupełnieniu wszystkich pól w scenariuszu w dolnej części strony znajdziesz przycisk: Sprawdź konfigurację. W razie problemów elementy wymagające uzupełnienia podświetlą się na czerwono.

Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper > Scenariusz > Konfiguracja > Sprawdzanie
Rys 8. Upewnij się, czy wszystkie pola zostały uzupełnione w formularzu.
Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper > Scenariusz > Konfiguracja > Sprawdzanie
Rys 8. Upewnij się, czy wszystkie pola zostały uzupełnione w formularzu.

Po prawidłowym uzupełnieniu scenariusza będzie możliwe pobranie integratora (EndPoint).

Dodatkowe materiały informacyjne

Artykuły powiązane z innymi aplikacjami komplementarnymi

Zobacz inne aplikacje komplementarne opisane w naszych artykułach Centrum pomocy:

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jakie korzyści wynikają z użycia wtyczki Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper?
  • Jak pobrać wtyczkę do aktualizacji cen z cennika Comarch ERP Optima do sklepu Shoper?
  • Jak połączyć sklep Shoper z kontem SellIntegro i uzupełnić konfigurację integracji?
  • Jakie inne materiały pomocą ci w skonfigurowaniu integracji z Comarch Optima?
  • Jakie artykuły zawierają inne informacje o przepływie danych między sklepem a Comarch Optima?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności