Aplikacja Premium: Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper – SellIntegro

Data publikacji: 28 maja 2021 Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2024

WAŻNE! Aplikacja dostępna jest tylko dla sklepów Shoper w pakiecie Premium.

Opis aplikacji Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper

Integracja jest utrzymywana i sprzedawana przez zewnętrzną firmę: SellIntegro sp. z o.o.

Wtyczka uruchamiana, konfigurowana i opłacana w Panelu administracyjnym sklepu Shoper, umożliwia automatyczne i w pełni bezpieczne aktualizowanie stanów magazynowych do systemu Comarch ERP Optima.

W konsekwencji oszczędzasz czas swoich pracowników oraz minimalizujesz ryzyko pojawienia się błędów przy ręcznym aktualizowaniu stanów magazynowych.

Dzięki wtyczce jesteś w stanie:

  • wybrać w jaki sposób powiązać produkty znajdujące się w magazynie Comarcha ERP Optimy z tymi w magazynie Shopera,
  • wskazać, z którego magazynu lub magazynów Comarcha ERP Optimy mają być pobierane stany magazynowe,
  • wybrać czy synchronizować wszystkie produkty (czy tylko posiadające dane atrybuty),
  • na jakiej podstawie wyliczyć stany towarów, które zawierają zestawy promocyjne.

Instalacja wtyczki Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do sekcji menu: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B) i wyszukaj: Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper na liście, a następnie kliknij: ZAINSTALUJ APLIKACJĘ (C).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper
Rys 1. Dodaj widget do synchronizacji stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper
Rys 1. Dodaj widget do synchronizacji stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper.
Zapoznaj się z opisem aplikacji, zaakceptuj regulaminy (A) i kliknij: Zamawiam (B).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper
Rys 2. Zamawianie abonamentu aplikacji aktualizującej stany magazynowe w sklepie Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper
Rys 2. Zamawianie abonamentu aplikacji aktualizującej stany magazynowe w sklepie Shoper.
Po zainstalowaniu aplikacji, pojawi się ona w zakładce: Dodatki i integracje (A) > Moje aplikacje (B). Kliknij ikonę konfiguracji (C) zaznaczoną na czerwono na poniższym obrazku.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper
Rys 3. Przejdź do konfiguracji ustawień aplikacji Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper
Rys 3. Przejdź do konfiguracji ustawień aplikacji Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do Shoper.

Jak skonfigurować wtyczkę poprzez edycję scenariusza?

Po przejściu do scenariusza, połącz się z kontem SellIntegro.

Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper > Panel
Rys 4. Zintegruj swój sklep internetowy z kontem SellIntegro.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper > Panel
Rys 4. Zintegruj swój sklep internetowy z kontem SellIntegro.

Zaloguj się (B) lub załóż konto SellIntegro (A), jeśli jeszcze go nie posiadasz.

Strona główna SellIntegro > Logowanie
Rys 5. Przejdź na stronę główną SellIntegro.pl i zarejestruj konto.
Strona główna SellIntegro > Logowanie
Rys 5. Przejdź na stronę główną SellIntegro.pl i zarejestruj konto.

Posiadanie konta Sellintegro nie jest obowiązkowe i nie wpływa na działanie integratora.

Zwróć jednak uwagę na możliwe korzyści:
– powiązanie sklepu Shoper z kontem SellIntegro przyspiesza działanie supportu,
– umożliwia ewentualne uruchomienie dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez SellIntegro,
– posiadanie konta jest bezpłatne i może posłużyć do dodatkowych integracji oraz dostęp m.in. CloudPrint,
– konto możesz założyć w dowolnym momencie działania aplikacji.

Pracę z aplikacją rozpocznij od edycji konfiguracji (scenariusza).

Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper > Scenariusz > Edycja
Rys 6. Przy sekcji: Scenariusz kliknij przycisk: Edytuj konfigurację.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper > Scenariusz > Edycja
Rys 6. Przy sekcji: Scenariusz kliknij przycisk: Edytuj konfigurację.

Dzięki szczegółowym ustawieniom scenariusza dostosujesz działanie aplikacji do swoich potrzeb i specyfiki działalności.

Po uzupełnieniu wszystkich pól w scenariuszu, w dolnej części strony znajdziesz przycisk: Sprawdź konfigurację. W razie problemów elementy wymagające uzupełnienia podświetlą się na czerwono.

Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper > Konfiguracja
Rys 7. Po uzupełnieniu wszystkich ustawień w scenariuszu możesz sprawdzić konfigurację.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper > Konfiguracja
Rys 7. Po uzupełnieniu wszystkich ustawień w scenariuszu możesz sprawdzić konfigurację.

Po prawidłowym uzupełnieniu scenariusza, będzie możliwe pobranie integratora (EndPoint).

Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper > Pobieranie Integratora
Rys 8. Jeśli poprawnie uzupełniłeś scenariusz, kliknij przycisk: Pobierz Integrator (EndPoint).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper > Pobieranie Integratora
Rys 8. Jeśli poprawnie uzupełniłeś scenariusz, kliknij przycisk: Pobierz Integrator (EndPoint).

Dodatkowe informacje

Artykuły powiązane z innymi aplikacjami komplementarnymi

Zobacz inne aplikacje komplementarne opisane w naszych artykułach Centrum pomocy:

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • jak działa aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima,
  • jak zainstalować aplikację do aktualizacji stanów magazymowych,
  • konfiguracja aktualizacji stanów magazynowych z Comarch ERP Optima,
  • gdzie znajdują się instrukcje obsługi od autora aplikacji.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności