Aplikacja Premium: Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper – SellIntegro
WAŻNE! Aplikacja dostępna jest tylko dla sklepów Shoper w pakiecie Premium.
- Działanie modułu do aktualizacji stanów magazynowych w sklepie z Comarch ERP Optima
- Instrukcja instalacji wtyczki synchronizującej stany magazynowe między systemami
- Ustawienia aktualizacji stanów magazynowych z Comarch ERP Optima
- Dokumentacja na temat integracji sklepu Shoper z Comarch ERP Optima
- Inne wtyczki do połączenia sklepu z systemem ERP
Opis aplikacji Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper
Integracja jest utrzymywana i sprzedawana przez zewnętrzną firmę: SellIntegro sp. z o.o.
Wtyczka uruchamiana, konfigurowana i opłacana w Panelu administracyjnym sklepu Shoper, umożliwia automatyczne i w pełni bezpieczne aktualizowanie stanów magazynowych do systemu Comarch ERP Optima.
W konsekwencji oszczędzasz czas swoich pracowników oraz minimalizujesz ryzyko pojawienia się błędów przy ręcznym aktualizowaniu stanów magazynowych.
Dzięki wtyczce jesteś w stanie:
- wybrać w jaki sposób powiązać produkty znajdujące się w magazynie Comarcha ERP Optimy z tymi w magazynie Shopera,
- wskazać, z którego magazynu lub magazynów Comarcha ERP Optimy mają być pobierane stany magazynowe,
- wybrać czy synchronizować wszystkie produkty (czy tylko posiadające dane atrybuty),
- na jakiej podstawie wyliczyć stany towarów, które zawierają zestawy promocyjne.
Instalacja wtyczki Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima



Jak skonfigurować wtyczkę poprzez edycję scenariusza?
Po przejściu do scenariusza, połącz się z kontem SellIntegro.

Zaloguj się (B) lub załóż konto SellIntegro (A), jeśli jeszcze go nie posiadasz.

Posiadanie konta Sellintegro nie jest obowiązkowe i nie wpływa na działanie integratora.
Zwróć jednak uwagę na możliwe korzyści:
– powiązanie sklepu Shoper z kontem SellIntegro przyspiesza działanie supportu,
– umożliwia ewentualne uruchomienie dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez SellIntegro,
– posiadanie konta jest bezpłatne i może posłużyć do dodatkowych integracji oraz dostęp m.in. CloudPrint,
– konto możesz założyć w dowolnym momencie działania aplikacji.
Pracę z aplikacją rozpocznij od edycji konfiguracji (scenariusza).

Dzięki szczegółowym ustawieniom scenariusza dostosujesz działanie aplikacji do swoich potrzeb i specyfiki działalności.
Po uzupełnieniu wszystkich pól w scenariuszu, w dolnej części strony znajdziesz przycisk: Sprawdź konfigurację. W razie problemów elementy wymagające uzupełnienia podświetlą się na czerwono.

Po prawidłowym uzupełnieniu scenariusza, będzie możliwe pobranie integratora (EndPoint).

Dodatkowe informacje
- Instrukcja konfiguracji integracji: Integracja stanów magazynowych oraz cen,
- Instrukcja instalacji EndPoint: Instalacja EndPoint SellIntegro,
- Instrukcja połączenia sklepu Shoper z Sellintegro: Podłącz konta.
Artykuły powiązane z innymi aplikacjami komplementarnymi
Zobacz inne aplikacje komplementarne opisane w naszych artykułach Centrum pomocy:
- Aplikacja Premium: Przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima,
- Aplikacja Premium: Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima.
Warto zapamiętać!
- jak działa aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima,
- jak zainstalować aplikację do aktualizacji stanów magazymowych,
- konfiguracja aktualizacji stanów magazynowych z Comarch ERP Optima,
- gdzie znajdują się instrukcje obsługi od autora aplikacji.