Aplikacja Premium: Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt Nexo PRO do Shoper – SellIntegro
WAŻNE! Aplikacja: Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt Nexo PRO do Shoper dostępna jest tylko dla sklepów w pakiecie Premium.
- Do czego przeznaczono wtyczkę Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt Nexo PRO?
- Jak zainstalować aplikację Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt Nexo PRO do Shoper?
- Konfiguracja wtyczki Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt Nexo PRO do Shoper
- Dokumentacja dotycząca integracji sklepu z Subiekt Nexo PRO
- Inne dostępne wtyczki do połączenia sklepu Shoper z systemem Subiekt Nexo PRO
Opis aplikacji Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt Nexo PRO do Shoper
Integracja jest utrzymywana i sprzedawana przez zewnętrzną firmę SellIntegro sp. z o.o. Wtyczka uruchamiana, konfigurowana i opłacana w Panelu administracyjnym sklepu Shoper umożliwia automatyczne i w pełni bezpieczne aktualizowanie stanów magazynowych do systemu Subiekt Nexo PRO.
W konsekwencji oszczędzasz czas swoich pracowników oraz minimalizujesz ryzyko pojawienia się błędów przy ręcznym aktualizowaniu stanów magazynowych.
Dzięki wtyczce jesteś w stanie:
- wybrać sposób przetwarzania produktów, które można kompletować zgodnie z: liczbą na magazynie, liczbą jaką użytkownik jest w stanie skompletować albo z liczbą według najmniej dostępnego składnika,
- wybrać magazyn lub magazyny, z którego mają być pobierane stany magazynowe do Subiekta Nexo PRO.
Instalacja aplikacji Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt Nexo PRO do Shoper



Jak skonfigurować wtyczkę poprzez edycję scenariusza?
Konfiguracja aplikacji rozpoczyna się od wprowadzenia własnych ustawień w scenariuszu.
Po uzupełnieniu wszystkich pól w scenariuszu w dolnej części strony znajdziesz przycisk: Sprawdź i zapisz konfigurację. W razie problemów elementy wymagające uzupełnienia podświetlą się na czerwono.

Po sprawdzeniu konfiguracji kliknij przycisk: Powrót. Teraz przejdziesz do panelu, w którym możesz:
- pobrać integrator (EndPoint) – (A),
- wygenerować token rejestracyjny (B),
- zarządzać wtyczką (C),
- połączyć sklep z kontem Sellintegro (D).

Jeśli nie masz jeszcze konta SellIntegro, możesz je założyć tutaj.

WAŻNE! Posiadanie konta Sellintegro nie jest obowiązkowe i nie wpływa na działanie integratora. Zwróć jednak uwagę na możliwe korzyści:
– powiązanie sklepu Shoper z kontem SellIntegro przyspiesza działanie supportu,
– umożliwia ewentualne uruchomienie dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez SellIntegro,
– posiadanie konta jest bezpłatne i może posłużyć do dodatkowych integracji oraz dostęp m.in. CloudPrint,
– konto możesz założyć w dowolnym momencie działania aplikacji.
Dodatkowe materiały informacyjne
- Szczegółowa instrukcja konfiguracji i działania aplikacji znajduje się w dokumencie: Subiekt Nexo PRO do Shoper integracja stanów magazynowych oraz cen,
- Instrukcja instalacji EndPoint znajduje się pod linkiem: Instalacja endpointa SellIntegro,
- Połączenie konta Shoper z SellIntegro opisane jest w tym miejscu: Połącz konta.
Artykuły powiązane z innymi aplikacjami komplementarnymi
Zobacz inne aplikacje komplementarne opisane w naszych artykułach Centrum pomocy:
- Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO,
- Aktualizacja cen z aktualnego cennika z Subiekt Nexo PRO do Shoper.
Poznaj zaawansowane systemy ERP, które pomagają zarządzać sprzedażą, księgowością i magazynem w sklepie internetowym.
Warto zapamiętać!
- Do czego służy wtyczka Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt Nexo PRO do Shoper?
- Jak pobrać wtyczkę do aktualizacji stanów magazynowych z systemu Subiekt Nexo PRO w sklepie Shoper?
- Od czego zacząć konfigurację integracji z systemem Subiekt Nexo PRO?
- Jakie inne materiały pomocą ci w połączeniu konta SellIntegro ze sklepem Shoper?
- Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o integracji sklepu Shoper z Subiekt Nexo PRO?