Lista dodatkowych produktów na karcie produktu

Data publikacji: 29 marca 2024 Ostatnia aktualizacja: 11 lutego 2025

Musisz mieć na uwadze, że nawet najlepiej dopracowany produkt nie przekona każdego.

Jeśli zatem ten konkretny produkt nie spełni jego oczekiwań należy zadbać o kontynuację jego drogi w sklepie poprzez przemyślane i dobrze zaplanowane propozycje produktów powiązanych – w przeciwnym razie zmuszamy do korzystania z menu nawigacyjnego i zwiększamy szansę na opuszczenie strony.

Użytkownik może chcieć zobaczyć produkty komplementarne (co pozwala zwiększać wartość koszyka) lub zamienniki, czyli inne odpowiadające na jego aktualne potrzeby.

Wykorzystaj odpowiednie mechanizmy do proponowania innych produktów.

Wbudowane rozwiązania posiadające mechanizmy do proponowania innych produktów

  • produkty powiązane – podstawowy mechanizm do proponowania produktów powiązanych,
  • bestsellery, nowości, promocje, ostatnio oglądane – wbudowane moduły i mechanizmy do promowania konkretnych rodzajów produktów.

Dodatkowe aplikacje proponujące inne produkty w sklepie

Twoim zadaniem jest dobierać produkty w sposób przemyślany. Nie chodzi też o wykorzystanie wszystkich możliwych mechanizmów proponowania produktów.

Wykorzystaj, np. dwa: produkty powiązane do artykułów komplementarnych i automatyczne sugestie produktów do zamienników.

Przykład wyświetlania listy produktów dodatkowych w sklepie internetowym
Rys 1. Wykorzystaj mechanizm proponowania podobnych produktów w Twoim sklepie internetowym.
Przykład wyświetlania listy produktów dodatkowych w sklepie internetowym
Rys 1. Wykorzystaj mechanizm proponowania podobnych produktów w Twoim sklepie internetowym.

Jak dodawać powiązania między produktami?

Oprogramowanie Shoper umożliwia łączenie produktów za pomocą funkcji: Produkty powiązane. To cenne narzędzie marketingowe, które pomaga budować skojarzenia między produktami i tym samym zwiększać ich sprzedaż w sklepie.

Więcej informacji na temat tworzenia powiązań znajdziesz w artykule:

Warto zapamiętać!
W powyższym poradniku zostało wyjaśnione:
  • jakie mechanizmy wykorzystać do prezentowania dodatkowych produktów?
  • jak zarządzać produktami powiązanymi w Panelu administracyjnym sklepu?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności