Niech moc i aplikacje będą z tobą!

Data publikacji: 4 maja 2016 Ostatnia aktualizacja: 31 marca 2025

Poznaj trzy aplikacje, które poprawią efektywność Twojego biznesu. Wszystkie bez problemu zainstalujesz w sklepie Shoper.

AppStore Shoper

Co robisz, żeby Twój sklep internetowy działał efektywniej? Po jakie rozwiązania sięgasz, żeby prowadzenie biznesu było łatwiejsze i bardziej opłacalne? Czy usprawniasz obsługę klienta i starasz się zwiększyć jego zadowolenie? Jeżeli na każde z postawionych tutaj pytań masz twierdzącą odpowiedź to znaczy, że się naprawdę starasz. Jeśli jest inaczej, najwyższa pora coś z tym zrobić. Opcji jest wiele, ale możesz zacząć od wzbogacenia swojego e-sklep o narzędzia, które dodadzą i jemu, i Tobie, potrzebnej do napędzenia sprzedaży mocy.

App Store – kojarzysz to miejsce? To powinien być Twój pierwszy adres, pod którym będziesz szukał aplikacji usprawniających prowadzenie internetowego biznesu. A tych jest coraz więcej. Pytanie tylko: czego Ci tak naprawdę w Twoim sklepie potrzeba? Wsparcia sprzedaży na Facebooku, a może lepszej obsługi klienta? Na te i wiele innych pytań związanych z rozkręcaniem e-sklepu pomoże Ci z pewnością odpowiedzieć trzy poniższe narzędzia, wybrane z App Store Shoper:

Sklep na Facebooku

Sklep na Facebooku – Podstawa dla każdego, kto chce docierać ze swoim produktem przez kanały social media. Instalując tę aplikację, Twoi klienci będą mogli przeglądać ofertę bezpośrednio na fanpage’u sklepu, a co więcej – złożą zamówienie bez opuszczania Facebooka. Ułatwisz im dzięki temu (oraz przyspieszysz) proces zakupowy i poszerzysz zainteresowanie swoją ofertą – klienci będą mogli nie tylko szybko i wygodnie zamawiać ulubione towary, ale również klikać oraz udostępniać znajomym konkretne produkty z poziomu zakładki sklepu na Facebooku. To powinno się przełożyć na większy zasięg jeśli chodzi o promocję Twojej oferty.

Freshmail

A skoro już o mailach mowa, aplikacja Freshmail to największy sojusznik sklepu internetowego Shoper w wysyłce newsletterów. Intuicyjny system, gotowe do wykorzystania szablony oraz czytelne raporty, pozwalające na bieżąco reagować na produkowane przez Ciebie i wysyłane w świat komunikaty – to tylko niektóre z jego zalet. Co ważne, integracja z bazą Freshmail pozwala na automatyczne zaciąganie maile subskrybentów – wystarczy, że Twój klient skorzysta z formularza zapisu do newslettera, który zaproponujesz mu w swoim sklepie.

Kategorie obrazkowe

Kategorie obrazkowe – Zwycięzca naszego konkursu na najlepszą aplikację dla sklepu internetowego – narzędzie, dzięki któremu oferta Twojego sklepu będzie wyglądać jeszcze lepiej niż do tej pory, bo w formie przejrzystych obrazków. Jej największa zaleta – wiele możliwości konfiguracyjnych, dzięki czemu niezależnie od charakteru prowadzonego biznesu, każdy dostosuje ją do własnych potrzeb. Wszystko w Twoich rękach, bo – wracając do tego, o czym pisaliśmy na początku – najważniejsze jest Twoje przekonanie. Co chcesz i komu sprzedawać. Dorywczo, na pół etatu, czy w pełnym wymiarze dostępnego czasu – poszczególne aplikacje są po to, by Ci to ułatwić prowadzenie e-biznesu na każdym etapie działalności.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności