Poczta Polska: Tworzenie przesyłki do zamówienia
W poniższym artykule znajdziesz instrukcje krok po kroku jak utworzyć przesyłkę Poczty Polskiej do zamówienia (z poziomu Panelu administracyjnym sklepu).
Integracja sklepu Shoper z eNadawcą Poczty Polskiej
Integracja z eNadawcą Poczty Polskiej umożliwia tworzenie przesyłek listowych i paczek krajowych oraz zagranicznych.
- Więcej informacji: jak skonfigurować metodę dostawy – Poczta Polska?
Jak nadać przesyłkę Poczta Polska w sklepie Shoper?






Wygenerowane wydruki pochodzą wprost z Poczty Polskiej więc są zawsze w 100% zgodne z wszelkimi wymogami stawianymi przez Pocztę Polską.
Począwszy od wersji 5.20.13 oprogramowania została usunięta możliwość zmiany daty nadania przesyłki jeżeli etykieta jest już wydrukowana.
Aby zmienić datę nadania będzie trzeba usunąć starą przesyłkę i utworzyć nową z nową datą nadania.
Ustawienia odbioru osobistego w punkcie Poczty Polskiej
Punkty odbioru osobistego Poczty Polskiej pozwalają na wybranie przez klienta miejsca odbioru przesyłki: w sklepach Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan i placówkach Poczty Polskiej, a także automaty w sklepach Biedronka, Carrefour i Lewiatan.
- Więcej informacji: jak dodać dostawę Odbiór osobisty w interfejsie sklepu Shoper?
Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?
Obejrzyj film opisujący konfiguracje form dostaw i płatności w sklepie Shoper.
Warto zapamiętać!
- Jak aktywować metodę dostawy Poczta Polska w sklepie Shoper?
- Jak wygenerować przesyłkę Poczty Polskiej przy zamówieniu?
- Jak dodać opcję odbioru przesyłki w wybranym punkcie Poczty Polskiej?
- Wideo: jak skonfigurować dostawy i płatności w Shoper?