Wysyłam z Shoper: Panel klienta
Jak zalogować się do panelu klienta Wysyłam z Shoper?
Login oraz tymczasowe hasło otrzymasz drogą mailową po założenia konta w usłudze Wysyłam z Shoper.

Możliwość zmiany hasła znajdziesz w Ustawienia (A) > Ustawienia konta (B) > Zmiana hasła do portalu (C). Podaj Stare hasło (tymczasowe hasło) (D), wpisz Nowe hasło (E), Powtórz hasło (nowe hasło) (F) i kliknij: Zapisz nowe hasło (G).

Jakich czynności można dokonać po zalogowaniu do panelu Wysyłam z Shoper?
- Lista zleceń (A) – znajdziesz tutaj wszystkie wygenerowane przesyłki, które możesz filtrować w zależności od daty, rodzaju usługi, statusu przesyłki. Możesz także wydrukować listy przewozowe oraz potwierdzenia nadań.
- Książka adresowa (B) – możesz tutaj stworzyć bazę adresów odbiorców, aby szybciej tworzyć dla nich przesyłki.
- Faktury (C) – tutaj znajdziesz wszystkie faktury związane z rozliczaniem usługi Wysyłam z Shoper.
- Saldo (D) – znajdziesz tutaj wszystkie koszty wygenerowanych przesyłek oraz aktualny stan salda konta.
- Pobrania (E) – znajdziesz tutaj zestawienie przesyłek pobraniowych
- Ustawienia (F) – możesz tutaj min. wprowadzić numer konta bankowego, na które będą wpływały środki z przesyłek pobraniowych, możesz także ustawić domyślne parametry przesyłek.

Warto zapamiętać!
- W jaki sposób zalogować się do panelu Wysyłam z Shoper?
- Jakie opcje są dostępne w panelu Wysyłam z Shoper?