Wysyłam z Shoper: Śledzenie przesyłek
Gdzie śledzić przesyłki utworzone w usłudze Wysyłam z Shoper?
Najszybszym sposobem pozwalającym na śledzenie przesyłek nadanych za pośrednictwem usługi Wysyłam z Shoper, jest specjalnie stworzona do tego celu strona:
Ze strony mogą korzystać także kupujący w Twoim sklepie. Możesz umieścić link do strony w następujących miejscach:
Skąd wziąć link do śledzenia przesyłek do udostępnienia dla kupujących?
Skopiuj poniższy link, aby udostępniać go automatycznie kupującym zaraz po utworzeniu przesyłki.
https://wysylamz.shoper.pl/portal/monitoring.php?q={tracking_number}
Aby kupujący otrzymywali automatycznie link do śledzenia przesyłek umieść go w polu Adres śledzenia przesyłki, dostępnym w edycji danej formy dostawy. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu pomocy:
Automatyczne wysyłanie kupującemu linka do śledzenia przesyłki
Możesz skonfigurować sklep w taki sposób, że wraz ze zmianą statusu zamówienia na np. „wysłane”, kupujący automatycznie otrzyma powiadomienie mailowe wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.
Warto zapamiętać!
- W którym miejscu można śledzić losy przesyłki wygenerowanej w Wysyłam z Shoper?
- Skąd wziąć link do śledzenia przesyłki, który można wysłać kupującemu?