Wysyłam z Shoper: Śledzenie przesyłek

Data publikacji: 6 sierpnia 2024 Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2024

Gdzie śledzić przesyłki utworzone w usłudze Wysyłam z Shoper?

Najszybszym sposobem pozwalającym na śledzenie przesyłek nadanych za pośrednictwem usługi Wysyłam z Shoper, jest specjalnie stworzona do tego celu strona:

Ze strony mogą korzystać także kupujący w Twoim sklepie. Możesz umieścić link do strony w następujących miejscach:

Skąd wziąć link do śledzenia przesyłek do udostępnienia dla kupujących?

Skopiuj poniższy link, aby udostępniać go automatycznie kupującym zaraz po utworzeniu przesyłki.

Skopiuj
https://wysylamz.shoper.pl/portal/monitoring.php?q={tracking_number}

Aby kupujący otrzymywali automatycznie link do śledzenia przesyłek umieść go w polu Adres śledzenia przesyłki, dostępnym w edycji danej formy dostawy. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu pomocy:

Automatyczne wysyłanie kupującemu linka do śledzenia przesyłki

Możesz skonfigurować sklep w taki sposób, że wraz ze zmianą statusu zamówienia na np. „wysłane”, kupujący automatycznie otrzyma powiadomienie mailowe wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.

Warto zapamiętać!
W tym artykule przestawiono:
  • W którym miejscu można śledzić losy przesyłki wygenerowanej w Wysyłam z Shoper?
  • Skąd wziąć link do śledzenia przesyłki, który można wysłać kupującemu?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności