UPS Wysyłam z Shoper: Zakładanie i konfiguracja konta
Instalacja aplikacji UPS Wysyłam z Shoper w Panelu administracyjnym sklepu
Korzystając z aplikacji “UPS – Wysyłam z Shoper”, uzyskujesz dostęp do usług o najwyższej jakości w konkurencyjnych cenach.
Nadając przesyłkę w punkcie odbioru UPS (UPS Access Point®), możesz zrealizować dostawę “do drzwi” na terenie Polski już od 8,02 PLN netto.
Planujesz ekspansję na nowe rynki? UPS obsługuje więcej przesyłek i dociera do większej liczby lokalizacji niż jakikolwiek inny przewoźnik, oferując fachową wiedzę, infrastrukturę oraz zasoby w ponad 220 krajach i terytoriach.
Aby zainstalować aplikację, postępuj zgodnie z tą instrukcją: jak zintegrować usługi kurierskie UPS z twoim sklepem Shoper?
Jak utworzyć i ustawić konto w Wysyłam z Shoper?

Otrzymany kod wpisz w odpowiednie pole, zaznacz wymagane zgody i kliknij: POTWIERDŹ (tak jak w 5 punkcie tej instrukcji)



- Domyślny adres nadawcy: Tutaj zobaczysz dane wpisane podczas rejestracji. Jeśli jednak dane nadawcy różnią się od danych rejestracyjnych np. wysyłasz z magazynu w innej lokalizacji niż siedziba firmy, to możesz w tym miejscu wprowadzić poprawne dane.

- Domyślne ustawienia przesyłki. Tutaj znajdziesz następujące pola formularza:
- Sposób nadania – masz do wyboru: zaniosę do punktu, podjazd kuriera, bez zamawiania kuriera
- Długość – domyślna długość przesyłki
- Wysokość – domyślna wysokość przesyłki
- Szerokość – domyślna szerokość przesyłki
- Waga – domyślna waga przesyłki
- Zawartość – domyślna zawartość przesyłki
- Domyślny punkt nadań – możesz wybrać punkt, w którym będziesz nadawać przesyłki
Podane domyślne ustawienia, będą automatycznie wyświetlane w formularzu tworzenia przesyłki. Pamiętaj jednak, że podczas tworzenia danej przesyłki, domyślne dane będzie zmienić ze względu na specyfikę danej przesyłki.
- Ustawienia mapy – zobaczysz tutaj listę form dostawy z twojego sklepu z możliwością przypisania do nich wyświetlania mapy, pozwalającej kupującym na wybranie punktu odbioru przesyłki UPS. Na tym etapie wybierasz jedną z dwóch opcji: Tak / Nie
Podczas instalacji aplikacji UPS Wysyłam z Shoper do sklepu automatycznie dodawane są dwie, nieaktywne formy dostawy: UPS® Kurier oraz UPS Access Point®. Domyślnie UPS Access Point® nie ma przypisanej mapy, dlatego należy zrobić to samodzielnie.
Pamiętaj, że nowo dodane formy dostawy UPS® Kurier oraz UPS Access Point® są nieaktywne. Przejdź do ich aktywacji, ustawiając jednocześnie dla nich dostępne formy płatności czy koszty przesyłki. Więcej na temat konfiguracji metody dostawy znajdziesz w artykule: Jak poprawnie skonfigurować dostawy?
Inne artykuły nt. usługi Wysyłam z Shoper
Przeczytaj również poniższe artykuły Centrum pomocy związane z usługą Wysyłam z Shoper:
- Jak zalogować się do panelu Wysyłam z Shoper?
- Jak tworzyć przesyłki za pomocą aplikacji UPS Wysyłam z Shoper?
- Czy usługa Wysyłam z Shoper udostępnia śledzenie przesyłek?
- Jakie opcje są dostępne w Panelu klienta Wysyłam z Shoper?
Warto zapamiętać!
- Jak założyć i skonfigurować profil w Wysyłam z Shoper?