UPS Wysyłam z Shoper: Zakładanie i konfiguracja konta

Data publikacji: 6 sierpnia 2024 Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2024

Instalacja aplikacji UPS Wysyłam z Shoper w Panelu administracyjnym sklepu

Korzystając z aplikacji “UPS – Wysyłam z Shoper”, uzyskujesz dostęp do usług o najwyższej jakości w konkurencyjnych cenach.

Nadając przesyłkę w punkcie odbioru UPS (UPS Access Point®), możesz zrealizować dostawę “do drzwi” na terenie Polski już od 8,02 PLN netto.

Planujesz ekspansję na nowe rynki? UPS obsługuje więcej przesyłek i dociera do większej liczby lokalizacji niż jakikolwiek inny przewoźnik, oferując fachową wiedzę, infrastrukturę oraz zasoby w ponad 220 krajach i terytoriach.

Aby zainstalować aplikację, postępuj zgodnie z tą instrukcją: jak zintegrować usługi kurierskie UPS z twoim sklepem Shoper?

Jak utworzyć i ustawić konto w Wysyłam z Shoper?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki Dodatki i integracje (A) > Moje aplikacje (B), za pomocą filtra, wyszukaj aplikację: Wysyłam z Shoper (C) i kliknij ikonę UPS (D), aby przejść do konfiguracji aplikacji.

Panel administracyjny sklepu Shoper > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Wysyłam z Shoper
Rys 1. Wyszukaj aplikację: Wysyłam z Shoper i przejdź do jej konfiguracji
Panel administracyjny sklepu Shoper > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Wysyłam z Shoper
Rys 1. Wyszukaj aplikację: Wysyłam z Shoper i przejdź do jej konfiguracji
Jeśli posiadasz już konto w usłudze Wysyłam z Shoper, wybierz: Tak (A), podaj Numer NIP (B) twojej firmy i kliknij: WYŚLIJ KOD EMAIL (C).

Otrzymany kod wpisz w odpowiednie pole, zaznacz wymagane zgody i kliknij: POTWIERDŹ (tak jak w 5 punkcie tej instrukcji)
Wysyłam z Shoper - Logowanie do konta
Rys 2. Jeśli posiadasz już konto w Wysyłam z Shoper, zaloguj się do niego
Wysyłam z Shoper - Logowanie do konta
Rys 2. Jeśli posiadasz już konto w Wysyłam z Shoper, zaloguj się do niego
Jeśli chcesz założyć nowe konto wybierz: Nie (A), wypełnij formularz rejestracyjny, a następnie kliknij: REJESTRUJ SIĘ (B).
Wysyłam z Shoper - zakładanie nowego konta
Rys 3, Załóż konto w usłudze Wysyłam z Shoper jeśli jeszcze jej nie posiadasz
Wysyłam z Shoper - zakładanie nowego konta
Rys 3, Załóż konto w usłudze Wysyłam z Shoper jeśli jeszcze jej nie posiadasz
Na adres e-mail użyty podczas rejestracji konta zostanie wysłany jednorazowy kod autoryzacyjny. Wprowadź kod wysłany na e-mail (A), zaznacz wymagane pola (B) i kliknij: POTWIERDŹ (C)
Wysyłam z Shoper - zakładanie konta i potwierdzanie kodem
Rys 4. Wpisz kod, który został wysłany do ciebie na adres e-mail
Wysyłam z Shoper - zakładanie konta i potwierdzanie kodem
Rys 4. Wpisz kod, który został wysłany do ciebie na adres e-mail
Zobaczysz komunikat informujący o poprawnej rejestracji konta, a także wszystkie ustawienia konta podzielone na kilka sekcji.
  • Domyślny adres nadawcy: Tutaj zobaczysz dane wpisane podczas rejestracji. Jeśli jednak dane nadawcy różnią się od danych rejestracyjnych np. wysyłasz z magazynu w innej lokalizacji niż siedziba firmy, to możesz w tym miejscu wprowadzić poprawne dane.
Wysyłam z Shoper - dane poprawnie zarejestowanego konta
Rys 5. Możesz zmienić dane wysyłkowe jeśli różnią się od rejestracyjnych
Wysyłam z Shoper - dane poprawnie zarejestowanego konta
Rys 5. Możesz zmienić dane wysyłkowe jeśli różnią się od rejestracyjnych
  • Domyślne ustawienia przesyłki. Tutaj znajdziesz następujące pola formularza:
    • Sposób nadania – masz do wyboru: zaniosę do punktu, podjazd kuriera, bez zamawiania kuriera
    • Długość – domyślna długość przesyłki
    • Wysokość – domyślna wysokość przesyłki
    • Szerokość – domyślna szerokość przesyłki
    • Waga – domyślna waga przesyłki
    • Zawartość – domyślna zawartość przesyłki
    • Domyślny punkt nadań – możesz wybrać punkt, w którym będziesz nadawać przesyłki

Podane domyślne ustawienia, będą automatycznie wyświetlane w formularzu tworzenia przesyłki. Pamiętaj jednak, że podczas tworzenia danej przesyłki, domyślne dane będzie zmienić ze względu na specyfikę danej przesyłki.

  • Ustawienia mapy – zobaczysz tutaj listę form dostawy z twojego sklepu z możliwością przypisania do nich wyświetlania mapy, pozwalającej kupującym na wybranie punktu odbioru przesyłki UPS. Na tym etapie wybierasz jedną z dwóch opcji: Tak / Nie

Podczas instalacji aplikacji UPS Wysyłam z Shoper do sklepu automatycznie dodawane są dwie, nieaktywne formy dostawy: UPS® Kurier oraz UPS Access Point®. Domyślnie UPS Access Point® nie ma przypisanej mapy, dlatego należy zrobić to samodzielnie.

Po wprowadzeniu wszystkich domyślnych ustawień kliknij: ZAPISZ na dole strony.

Pamiętaj, że nowo dodane formy dostawy UPS® Kurier oraz UPS Access Point® są nieaktywne. Przejdź do ich aktywacji, ustawiając jednocześnie dla nich dostępne formy płatności czy koszty przesyłki. Więcej na temat konfiguracji metody dostawy znajdziesz w artykule: Jak poprawnie skonfigurować dostawy?

Po prawidłowej konfiguracji konta, kupujący może wybrać formę dostawy powiązaną z wyświetlaniem mapy. Zobaczy wtedy możliwość wyboru punktu, w którym chce odebrać składane zamówienie.

Inne artykuły nt. usługi Wysyłam z Shoper

Przeczytaj również poniższe artykuły Centrum pomocy związane z usługą Wysyłam z Shoper:

Warto zapamiętać!
W tym artykule przestawiono:
  • Jak założyć i skonfigurować profil w Wysyłam z Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności