Postaw na sklep internetowy w modelu SaaS

Od 3 stycznia 2020 roku Shoper nie wspiera sklepów pracujących na Licencji Samodzielnej. Zamień Licencję Samodzielną na nowoczesny sklep internetowy.

Co oznacza zakończenie wsparcia dla sklepów pracujących na Licencji Samodzielnej (LT)?

  • Brak asysty technicznej dla sklepów na Licencji Samodzielnej
  • Brak aktualizacji i poprawek dla sklepów na Licencji Samodzielnej
  • Oprogramowanie Shoper dostępne jest jedynie w wariancie SaaS

Sklepy, które działały na Licencji Samodzielnej wciąż można przenieść na model abonamentowy (SaaS).

Po przejściu na model abonamentowy, każdy sklep zyska dostęp do pomocy technicznej i najważniejszych narzędzi.

Woman standing infront of computer with setting above

Zostaw nam swoje dane
i zgłoś się do migracji

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności

Masz pytania?

Zadzwoń pod numer
+48 12 333 78 75

Kupiłeś LT u resellera?

Skontaktuj się ze swoim resellerem

Jesteś resellerem?

Zapytaj o ofertę
dla sklepów SaaS

Najczęściej zadawane pytania

  • Rozwiń

    Dlaczego warto przenieść sklep z licencji samodzielnej na SaaS?

    • Sklepy w wersji samodzielnej od dłuższego czasu nie rozwijają się tak szybko jak wersja SaaS, dlatego sprzedaż wersji oprogramowania Shoper dla licencji samodzielnej została zakończona. Funkcjonalności do tej pory zarezerwowane dla sklepów na licencji samodzielnej, można dzisiaj znaleźć również na platformie SaaS.

  • Rozwiń

    Jakie funkcjonalności LT znajdę w sklepie SaaS?

    • Między innymi:

      • Przekierowania 301 w panelu administracyjnym, czyli możliwość bezpiecznego przekierowania adresów.
      • Modyfikacja szablonów i wyglądu: wprowadziliśmy obsługę WebDav, która daje możliwość edycji layoutu sklepów abonamentowych za pomocą lokalnych edytorów kodu (np. Note++, Sublime etc.) oraz interfejs Ajax API, który umożliwia dodawanie elementów do koszyka, wysyłanie zamówień i pobieranie innych informacji o koszyku bez odświeżania strony (i wiele więcej).
      • Edycja kodu źródłowego i funkcjonalności: stale rozwijamy naszą bazę aplikacji dostępną w AppStore, gdzie Deweloperzy mają możliwość tworzenia publicznych i prywatnych aplikacji za pomocą nowoczesnego interfejsu REST API. Z przedsiębiorcami o sprecyzowanych wymaganiach współpracuje nasz dział Shoper Premium, który zajmuje się indywidualnymi wdrożeniami.
      • Rozbudowana wyszukiwarka: w najbliższych aktualizacjach zostanie wprowadzona zaawansowana wyszukiwarka w panelu administracyjnym oraz na froncie sklepów.
  • Rozwiń

    Czy mogę wypróbować sklep przed zakupem?

    • W celu przetestowania wszystkich funkcji sklepu wystarczy założyć wersję testową licencji abonamentowej.

  • Rozwiń

    Jak wyglądają koszty prowadzenia sklepu?

    • Koszty są jasne i określone już na etapie wyboru oprogramowania Shoper – nie pobieramy dodatkowych opłat poza tymi, które są wyróżnione w aktualnym cenniku sklepu internetowego Shoper.

  • Rozwiń

    Jaka jest oferta hostingu?

    • Sklep w wersji SaaS utrzymywany jest na naszej infrastrukturze, co pozwala nam na błyskawiczną pomoc techniczną oraz konfigurację dodatkowych usług (i utrzymywanie dostępności na poziomie 99.99%). Sklep jest chroniony przed zagrożeniami typu DDoS, a reakcje na sytuacje krytyczne są podejmowane w czasie rzeczywistym.

      W przypadku wybrania usługi Shoper Premium: Sklep korzysta dodatkowo z technologii Premium Cache, która nawet 10-krotnie przyspiesza wczytywanie się stron.

  • Rozwiń

    Jakie dane są przenoszone z licencji samodzielnej na SaaS?

    • Przenosimy wszystkie dane, których obsługę zapewnia nasza platforma (asortyment, zamówienia, klienci, ustawienia, strony informacyjne i blog). Natomiast ze szczegółami procesu migracyjnego można zapoznać się w specjalnym przewodniku.

  • Rozwiń

    Ile trwa migracja?

    • Cały proces migracji i przekierowania domeny może potrwać powyżej 24h i należy liczyć się z tym, że sklep w tym czasie nie będzie dostępny.

  • Rozwiń

    Jak wygląda aktualizacja oprogramowania?

    • Sklep w wersji SaaS daje gwarancję posiadania najnowszej wersji oprogramowania Shoper. Aktualizacje wykonywane są automatycznie i bezpłatnie, a dodatkowo istnieje możliwość wyboru terminu jej wykonania, aby dostosować swoje działania marketingowe do przeprowadzanych prac technicznych.

  • Rozwiń

    Realizuję sprzedaż na Allegro, chciałbym poszerzyć ją o sprzedaż we własnym sklepie internetowym. Co wybrać?

    • Idealnym rozwiązaniem jest wybór rozwiązania abonamentowego w usłudze Shoper Premium. Dedykowany opiekun pomoże dobrać odpowiednie rozwiązania oraz skonfigurować w całości sklep do realizacji sprzedaży.

  • Rozwiń

    Posiadam system księgowo-magazynowy – czy istnieje możliwość zintegrowania go ze sklepem Premium?

    • Dzięki rozwiązaniom naszych partnerów, jesteśmy w stanie zrealizować integrację z wybranym systemem. Po zgłoszeniu do nas takiego zapotrzebowania, dedykowany opiekun przedstawi możliwości oraz zakres wymiany danych pomiędzy systemami. Skoordynuje również cały proces realizacji integracji.

  • Rozwiń

    Co mi daje status Resellera Shoper?

    • Resellerzy Shoper mogą liczyć na wiele korzyści, które pomogą im skuteczniej współpracować ze swoimi klientami. Są to m.in. szczególne warunki zakupu licencji sklepu (w każdej wersji), specjalne oferty itd.

Licencja samodzielna czy SaaS?
Przeczytaj więcej na naszym blogu