
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Zapomnij o Licencji Samodzielnej, przenieś się na SaaSaShoper
Od 3 stycznia 2020 roku Shoper nie wspiera sklepów pracujących na Licencji Samodzielnej. Zamień Licencję Samodzielną na nowoczesny sklep internetowy.
Sklepy, które działały na Licencji Samodzielnej wciąż można przenieść na model abonamentowy (SaaS).
Po przejściu na model abonamentowy, każdy sklep zyska dostęp do pomocy technicznej i najważniejszych narzędzi.
Zadzwoń pod numer
+48 12 333 78 75
Zapytaj o ofertę
dla sklepów SaaS
Sklepy w wersji samodzielnej od dłuższego czasu nie rozwijają się tak szybko jak wersja SaaS, dlatego sprzedaż wersji oprogramowania Shoper dla licencji samodzielnej została zakończona. Funkcjonalności do tej pory zarezerwowane dla sklepów na licencji samodzielnej, można dzisiaj znaleźć również na platformie SaaS.
Między innymi:
W celu przetestowania wszystkich funkcji sklepu wystarczy założyć wersję testową licencji abonamentowej.
Koszty są jasne i określone już na etapie wyboru oprogramowania Shoper – nie pobieramy dodatkowych opłat poza tymi, które są wyróżnione w aktualnym cenniku sklepu internetowego Shoper.
Sklep w wersji SaaS utrzymywany jest na naszej infrastrukturze, co pozwala nam na błyskawiczną pomoc techniczną oraz konfigurację dodatkowych usług (i utrzymywanie dostępności na poziomie 99.99%). Sklep jest chroniony przed zagrożeniami typu DDoS, a reakcje na sytuacje krytyczne są podejmowane w czasie rzeczywistym.
W przypadku wybrania usługi Shoper Premium: Sklep korzysta dodatkowo z technologii Premium Cache, która nawet 10-krotnie przyspiesza wczytywanie się stron.
Przenosimy wszystkie dane, których obsługę zapewnia nasza platforma (asortyment, zamówienia, klienci, ustawienia, strony informacyjne i blog). Natomiast ze szczegółami procesu migracyjnego można zapoznać się w specjalnym przewodniku.
Cały proces migracji i przekierowania domeny może potrwać powyżej 24h i należy liczyć się z tym, że sklep w tym czasie nie będzie dostępny.
Sklep w wersji SaaS daje gwarancję posiadania najnowszej wersji oprogramowania Shoper. Aktualizacje wykonywane są automatycznie i bezpłatnie, a dodatkowo istnieje możliwość wyboru terminu jej wykonania, aby dostosować swoje działania marketingowe do przeprowadzanych prac technicznych.
Idealnym rozwiązaniem jest wybór rozwiązania abonamentowego w usłudze Shoper Premium. Dedykowany opiekun pomoże dobrać odpowiednie rozwiązania oraz skonfigurować w całości sklep do realizacji sprzedaży.
Dzięki rozwiązaniom naszych partnerów, jesteśmy w stanie zrealizować integrację z wybranym systemem. Po zgłoszeniu do nas takiego zapotrzebowania, dedykowany opiekun przedstawi możliwości oraz zakres wymiany danych pomiędzy systemami. Skoordynuje również cały proces realizacji integracji.
Resellerzy Shoper mogą liczyć na wiele korzyści, które pomogą im skuteczniej współpracować ze swoimi klientami. Są to m.in. szczególne warunki zakupu licencji sklepu (w każdej wersji), specjalne oferty itd.
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Zapomnij o Licencji Samodzielnej, przenieś się na SaaSaShoper
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Licencja samodzielna tylko dla odważnychShoper
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Aktualizacja > fragmentacja, czyli dlaczego lepiej być na czasieShoper
Wskazówki i porady Rynek e-commerce
Sklep internetowy w wersji open source? Zaplanuj to dobrzeShoper