Nie odkładaj na ostatnią chwilę działań reklamowych, ale przygotuj już teraz swój sklep na Black Friday, Cyber Monday i świąteczną gorączkę zakupów.
Ściągnij e-booka przygotowanego przez zespół Shoper Kampanie i dowiedz się, jak najwięcej wycisnąć ze sprzedaży w ostatnim kwartale roku.
o tyle wzrasta liczba wyświetleń reklam Google Ads
tyle stanowią w ujęciu całorocznym przychody z reklamy Google Ads
tyle stanowią w ujęciu całorocznym przychody z reklamy Facebook Ads
wzrost przychodów z reklamy Facebook Ads w ostatnim kwartale roku
o tyle wzrastają wydatki na budżety reklamowe Google Ads
Każdego roku obserwujemy działania sklepów i konkurencji, które są podejmowane w najgorętszym okresie w roku. Na bieżąco śledzimy akcje marketingowe sklepów, badamy rynek i sprawdzamy, co i kiedy zdaje najlepszy egzamin.
Dlatego nasi eksperci i specjaliści, którzy pracują w zespole Shoper Kampanii zebrali i opracowali dla ciebie praktyczny przewodnik po reklamach online wraz z kalendarium najważniejszych świąt w czwartym kwartale.
W tym roku, nie odkładaj działań reklamowych na ostatnią chwilę. Black Friday, Cyber Monday i bożonarodzeniowa gorączka to „święta”, na które można się przygotować z dużym wyprzedzeniem. W jaki sposób? Zapraszam do lektury.
Anna Frey
Team Leader Advertising Dept. - Customer Care