Wyciśnij jak najwięcej ze sprzedaży w ostatnim kwartale!

Nie odkładaj na ostatnią chwilę działań reklamowych, ale przygotuj już teraz swój sklep na Black Friday, Cyber Monday i świąteczną gorączkę zakupów.

Ściągnij e-booka przygotowanego przez zespół Shoper Kampanie i dowiedz się, jak najwięcej wycisnąć ze sprzedaży w ostatnim kwartale roku.

ebook black-friday

Pobierz e-book
i dowiedz się:

  • Co zrobić, żeby dobrze przygotować się do Black Friday i podobnych okazji na koniec roku
  • Jak podbić sprzedaż w sklepie dzięki reklamie Google Ads i Facebook Ads
  • Dlaczego zwiększanie budżetów reklamowych w ostatnim kwartale roku ma znaczenie
  • Jak reklama w kilku kanałach jednocześnie przekłada się na większe zamówienia

Usługa świadczona zgodnie z Regulaminem newslettera

Google Partner Logo
Google Comparison Shopping Premium Partner Logo
Facebook Marketing Partner
Allegro Ads Partner

Czwarty kwartał roku w Shoper Kampaniach to:

80%

o tyle wzrasta liczba wyświetleń reklam Google Ads

30%

tyle stanowią w ujęciu całorocznym przychody z reklamy Google Ads

45%

tyle stanowią w ujęciu całorocznym przychody z reklamy Facebook Ads

7x

wzrost przychodów z reklamy Facebook Ads w ostatnim kwartale roku

60%

o tyle wzrastają wydatki na budżety reklamowe Google Ads

Wypowiedź eksperta

Każdego roku obserwujemy działania sklepów i konkurencji, które są podejmowane w najgorętszym okresie w roku. Na bieżąco śledzimy akcje marketingowe sklepów, badamy rynek i sprawdzamy, co i kiedy zdaje najlepszy egzamin.

Dlatego nasi eksperci i specjaliści, którzy pracują w zespole Shoper Kampanii zebrali i opracowali dla ciebie praktyczny przewodnik po reklamach online wraz z kalendarium najważniejszych świąt w czwartym kwartale.

W tym roku, nie odkładaj działań reklamowych na ostatnią chwilę. Black Friday, Cyber Monday i bożonarodzeniowa gorączka to „święta”, na które można się przygotować z dużym wyprzedzeniem. W jaki sposób? Zapraszam do lektury.

Anna Frey
Team Leader Advertising Dept. - Customer Care

Spełniamy wysokie wymagania klientów

Skuteczność Shoper Kampanii oceniam na piątkę. Gdyby nie to, klienci z pewnością sami nie dotarliby do mojego sklepu. Reklamy są najważniejszym źródłem zamówień w sklepie. Z Shoper Kampanii korzystam od pierwszych tygodni działania sklepu

– sklep Denda.pl

Korzystam z analiz dostępnych panelu sklepu. Sprawdzam statystyki ruchu, oglądanych produktów, a także produkty z porzuconych koszyków, co jest bardzo pomocne w kształtowaniu oferty dla klienta

– sklep Plantago.pl

Bardzo szybko uświadomiliśmy sobie, że nieprawdą jest, że dobry produkt sam się sprzeda. Jeśli ktoś go nie zobaczy, nie ma szans, żeby go kupił

– sklep Prostezabawki.com.pl

Pobierz bezpłatny poradnik
i pozostań z nami w kontakcie

Usługa świadczona zgodnie z Regulaminem newslettera