Shoper

Account Manager

Aktualnie poszukujemy pasjonata sprzedaży, który wesprze nas w sprzedaży usług z portfolio Shoper, komplementarnych przy budowie sklepu internetowego takich jak: Shoper Płatności, Kampanie SEO/SEM/Facebook. Idealny kandydat to osoba,  która ma doświadczenie w agencji interaktywnej / reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS (tysiące klientów Shoper jako baza wyjściowa w codziennej pracy).

Rolą Account Manager-a będzie:

  • Sprzedaż wychodząca usług: Shoper Kampanie (pakiet usług marketingowych Adwords/Facebook/SEO), Shoper Płatności (innowacyjny system płatności online) do istniejących klientów Shoper
  • Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla Klientów posiadających sklep internetowy
  • Prowadzenie rozmów sprzedażowych oraz komunikacji mailowej,
  • Dbanie o wizerunek marki, oraz oferowanych usług

Jakich umiejętności potrzebujesz?:

  • Znajomość rynku  i technologii e-commerce i/lub usług marketingowych SEO/SEM
  • Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji interaktywnej / reklamowej
  • Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej (np. usług marketingowych, graficznych, wdrożeniowych)
  • Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm
  • Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
  • Samodzielność, asertywność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy

A ponadto, oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę
  • Na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
  • Po okresie próbnym elastyczny czas pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00
  • Onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • Płaską strukturę – dzięki czemu masz większy wpływ na szybszą realizację projektów
  • Udział w branżowych wydarzeniach – targi, konferencje,szkolenia 
  • Bezpłatny parking dla pracowników
  • Parking rowerowy
  • Strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro
  • Zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne,kawa, owoce i inne…

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

  1. W pierwszej kolejności skontaktujemy się z Tobą drogą mailową z prośbą o wykonanie testu on-line, który pomoże nam określić Twoją wiedzę z tematyki e-commerce.
  2. Wybranych kandydatów zaprosimy na bezpośrednią rozmowę wraz z prośbą o wykonanie zadania rekrutacyjnego na naszej platformie.
  3. Podejmujemy decyzję
  4. Witamy w zespole

Dołącz do zespołu DreamCommerce S.A.

Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem praca@shoper.pl.