Shoper

Analityk kampanii marketingowych

Jako analityk kampanii marketingowych będziesz kluczowym członkiem zespołu Marketingu. Szukamy osoby, która będzie generować nowe pomysły na tematy kampanii, contentu i inne działania w sieci oraz mierzyć ich skuteczność.

Twoim zadaniem będzie bieżąca analiza danych, wyciąganie wniosków i sugerowanie rozwiązań. Wszystko, co pozwoli opracować nowe ścieżki pozyskiwania klientów i zwiększyć zasięg prowadzonych działań dla największej platformy e-commerce w Polsce.

Mamy w swoich szeregach specjalistów ds. Facebook i Google Ads, grafika, copywritera i inne kreatywne głowy, które na co dzień opracowują komunikację do klientów i potencjalnych klientów. Specjalista ds. analiz marketingowych to nowe stanowisko w naszym dziale. Szukamy osoby, która znajdzie i oceni potencjał nowych pomysłów na kampanie.

Jeśli chcesz tworzyć kampanie z rozmachem dla rozpoznawalnego brandu i dołączyć do fajnego zespołu to nie przegap szansy i zaaplikuj.

Kogo poszukujemy?

Osoby z twardym skillem analitycznym, a jednocześnie z otwartym umysłem. Takiej, która połączy kropki, przygotuje raport i zasugeruje nowe rozwiązania.

Czym się będziesz zajmować?

  • bieżącą analizą wyników i efektywności prowadzonych działań online (w kanałach CPC, SEO, referrale, direct)
  • opracowywaniem nowych ścieżek dotarcia do klienta
  • ustalaniem celów i wskaźników kampanii
  • monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii
  • przeprowadzaniem testów A/B
  • badaniem zachowań użytkowników na stronie
  • analizą grup docelowych
  • monitorowaniem aktywności konkurencji, trendów

Jakich umiejętności i cech potrzebujesz?

  • analiza danych i wyciąganie wniosków 
  • biegła znajomość narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Ads, Menedżer reklam Facebooka) 
  • zaawansowana obsługa arkuszy danych
  • opracowywanie zwięzłych raportów i dashboardów (np. w Google Data Studio)
  • otwarty umysł i szeroka perspektywa
  • umiejętność priorytetyzacji zadań
  • systematyczność i samodzielność w działaniu
  • chęć rozwijania swoich umiejętności

A ponadto, oferujemy Ci:

  • umowę o pracę
  • na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
  • po okresie próbnym elastyczny czas pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00
  • wsparcie doskonałych specjalistów, którzy uwielbiają to co robią 
  • płaską strukturę – dzięki czemu masz większy wpływ na szybszą realizację projektów
  • udział w branżowych wydarzeniach – targi, konferencje,szkolenia 
  • bezpłatny parking dla pracowników
  • parking rowerowy
  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro
  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne,kawa, owoce i inne…

Dołącz do zespołu DreamCommerce S.A.

Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem praca@shoper.pl.