Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby do działu Customer Success realizującego podstawowy cel platformy sklepów internetowych Shoper, czyli: pomaganie naszym klientom sprzedawać w internecie.
Osiągamy to m.in przez:
- indywidualny kontakt z klientami. Dokonujemy oceny sklepów, analizujemy ruch i szukamy rozwiązań realizujących potrzeby danego biznesu;
- przekładanie swojej wiedzy i doświadczenia na warsztaty online, artykuły, video poradniki czy procesy automatyzacji;
- wsparcie innych działów firmy. Doświadczenie z pracy z klientami na wielu płaszczyznach przekładamy na pomoc wewnętrzną;
- nawiązywanie współpracy z partnerami. Inni także dużo wiedzą i chętnie z tej wiedzy korzystamy,
- gotowość do zmian. Rynek e-commerce szybko się zmienia podobnie jak potrzeby klientów. Musimy się do tego dostosowywać.
Kogo szukamy?:
Specjalisty znającego się na e-commerce, który chce przekazywać wiedzę naszym klientom. Doświadczenie zdobyte może być np. podczas:
- prowadzenia własnego sklepu internetowego,
- pracy w agencji marketingowej związanej z e-commerce,
- pracy w dziale marketingu sklepu internetowego,
- współtworzenia, obsługi sklepu internetowego.
W codziennej pracy jako Customer Success Specialist będziesz:
- ekspertem. Taka postawa jest niezbędna przy kontaktach z klientami;
- dzielił się wiedzą i ją samodzielnie zdobywał;
- wykazywał się inicjatywą oraz dużą samodzielnością w podejmowanych decyzjach. Każde pytanie, potrzeba czy problem tworzą nowe, na które trzeba znaleźć rozwiązanie;
- korzystał z analitycznego i logicznego myślenia. Poszczególne cegiełki wpływające na rozwój sklepu należy ze sobą łączyć;
- interesował się e-commerce. Sukces sklepu jest oparty o szerokie spektrum czynników, które trzeba znać;
- musiał rozumieć biznes jako całość. Sklep internetowy to zazwyczaj tylko część biznesu i konieczna jest świadomość całej reszty;
- otwarty na konstruktywne ocenianie. Większość projektów dział Customer Success realizuje wspólnie – zatem oceniamy się wzajemnie;
- pisał maile i przelewał swoją wiedzę na poradniki, korzystając z lekkiego pióra;
- występował przed kamerą, zarówno na żywo, jak i podczas nagrań.
Znajomość poniższych zagadnień z pewnością będzie dodatkowym atutem:
- narzędzia Google (GA, GSC, GCM, GPSI). Najlepiej nie tylko z nazwy,
- CSS, arkuszy kalkulacyjnych;
- źródła pozyskiwania ruchu i zamówień (Google Ads, FB Ads, porównywarki, Social Media). Co prawda nie prowadzimy kampanii reklamowych, ale musimy znać ich sposób funkcjonowania;
- podstawy SEO.
Co otrzymasz?
- możliwość rozwoju. Przekażemy swoją wiedzę, a z czasem będziemy korzystać z twojej;
- elastyczność pracy. W dużej mierze sam będziesz wyznaczał kierunek rozwoju i obraną drogę działań;
- poznanie nowych narzędzi;
- poznanie e-commerce od podszewki;
- udział w ciekawych projektach z bardzo fajnymi ludźmi
- pracujemy w modelu hybrydowym, jednak oczekujemy aby przez pierwsze miesiące (okres wdrożenia) pracować głównie z biura
- elastyczny czas pracy
- płaska struktura – dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybsza realizację projektów
- strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS5
- benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne, kawa, owoce i inne…
- bezpłatny parking dla pracowników oraz parking rowerowy