Customer Success Specialist

ul. Władysława Łokietka 79

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby do działu Customer Success realizującego podstawowy cel platformy sklepów internetowych Shoper, czyli: pomaganie naszym klientom sprzedawać w internecie.

Osiągamy to m.in przez:

  • indywidualny kontakt z klientami. Dokonujemy oceny sklepów, analizujemy ruch i szukamy rozwiązań realizujących potrzeby danego biznesu;
  • przekładanie swojej wiedzy i doświadczenia na warsztaty online, artykuły, video poradniki czy procesy automatyzacji;
  • wsparcie innych działów firmy. Doświadczenie z pracy z klientami na wielu płaszczyznach przekładamy na pomoc wewnętrzną;
  • nawiązywanie współpracy z partnerami. Inni także dużo wiedzą i chętnie z tej wiedzy korzystamy,
  • gotowość do zmian. Rynek e-commerce szybko się zmienia podobnie jak potrzeby klientów. Musimy się do tego dostosowywać.

Kogo szukamy?:

Specjalisty znającego się na e-commerce, który chce przekazywać wiedzę naszym klientom. Doświadczenie zdobyte może być np. podczas:

  • prowadzenia własnego sklepu internetowego,
  • pracy w agencji marketingowej związanej z e-commerce,
  • pracy w dziale marketingu sklepu internetowego,
  • współtworzenia, obsługi sklepu internetowego.

W codziennej pracy jako Customer Success Specialist będziesz:

  • ekspertem. Taka postawa jest niezbędna przy kontaktach z klientami;
  • dzielił się wiedzą i ją samodzielnie zdobywał;
  • wykazywał się inicjatywą oraz dużą samodzielnością w podejmowanych decyzjach. Każde pytanie, potrzeba czy problem tworzą nowe, na które trzeba znaleźć rozwiązanie;
  • korzystał z analitycznego i logicznego myślenia. Poszczególne cegiełki wpływające na rozwój sklepu należy ze sobą łączyć;

  • interesował się e-commerce. Sukces sklepu jest oparty o szerokie spektrum czynników, które trzeba znać;
  • musiał rozumieć biznes jako całość. Sklep internetowy to zazwyczaj tylko część biznesu i konieczna jest świadomość całej reszty;
  • otwarty na konstruktywne ocenianie. Większość projektów dział Customer Success realizuje wspólnie – zatem oceniamy się wzajemnie;
  • pisał maile i przelewał swoją wiedzę na poradniki, korzystając z lekkiego pióra;
  • występował przed kamerą, zarówno na żywo, jak i podczas nagrań.

Znajomość poniższych zagadnień z pewnością będzie dodatkowym atutem:

  • narzędzia Google (GA, GSC, GCM, GPSI). Najlepiej nie tylko z nazwy,
  • CSS, arkuszy kalkulacyjnych;
  • źródła pozyskiwania ruchu i zamówień (Google Ads, FB Ads, porównywarki, Social Media). Co prawda nie prowadzimy kampanii reklamowych, ale musimy znać ich sposób funkcjonowania;
  • podstawy SEO. 

Co otrzymasz?

  • możliwość rozwoju. Przekażemy swoją wiedzę, a z czasem będziemy korzystać z twojej;
  • elastyczność pracy. W dużej mierze sam będziesz wyznaczał kierunek rozwoju i obraną drogę działań;
  • poznanie nowych narzędzi;
  • poznanie e-commerce od podszewki;
  • udział w ciekawych projektach z bardzo fajnymi ludźmi
  • pracujemy w modelu hybrydowym, jednak oczekujemy aby przez pierwsze miesiące (okres wdrożenia) pracować głównie z biura
  • elastyczny czas pracy
  • płaska struktura – dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybsza realizację projektów
  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS5
  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne, kawa, owoce i inne…
  • bezpłatny parking dla pracowników oraz parking rowerowy

Dołącz do zespołu Shoper S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Shoper S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Shoper S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Shoper S.A.‟

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]