Shoper

Customer Success Specialist

Shoper dostarczając oprogramowanie do prowadzenia sklepów internetowych, wspiera również swoich klientów w procesie sprzedaży, tak aby po uruchomieniu sklepu sprzedawali w sieci jak najwięcej i jak najszybciej, to dział którego podstawowym celem jest pomoc w rozwoju sklepów klientów na platformie Shoper. Osiągamy to m.in. poprzez:

  • indywidualny kontakt z klientami. Dokonujemy oceny sklepów, analizujemy ruch i szukamy rozwiązań realizujących potrzeby danego biznesu,
  • przekładanie swojej wiedzy i doświadczenia na warsztaty online, artykuły, makra czy procesy automatyzacji. Shoper posiada wielu klientów i indywidualna pomoc musi z czasem ustępować działaniom docierającym do większej liczby odbiorców,
  • wsparcie innych działów DC. Jeśli tylko dane zagadnienie jest w naszej mocy to: pomagamy przy rozwoju oprogramowania (zbieramy, kategoryzujemy zgłoszenia, bierzemy udział w testach), podpowiadamy DOK, SK, Premium, wspieramy akcje marketingowe,
  • organizacje szkoleń wewnętrznych. Wiedzą dzielimy się także w obrębie całej naszej firmy,
  • nawiązywanie współpracy z partnerami. Inni także dużo wiedzą i chętnie z tej wiedzy korzystamy,
  • zmiany. Rynek e-commerce szybko się zmienia podobnie jak potrzeby klientów. Musimy się do tego dostosowywać.

Z twojej strony wymagamy

  • dobrej znajomości Shoper, aplikacji oraz dodatkowych usług
  • bycia ekspertem. Taka postawa jest niezbędna przy kontaktach z klientami,
  • chęci dzielenia się wiedzą i jej samodzielnego zdobywania,
  • inicjatywy. Każde pytanie, potrzeba czy problem tworzą nowe, na które trzeba znaleźć rozwiązanie,
  • analitycznego i logicznego myślenia. Poszczególne cegiełki wpływające na rozwój sklepu należy ze sobą łączyć,
  • zainteresowanie e-commerce. Sukces sklepu jest oparty o szerokie spektrum czynników, które trzeba znać,
  • zrozumienie biznesu jako całości. Sklep i platforma to zazwyczaj tylko część biznesu i konieczna jest świadomość całej reszty,
  • otwartości na konstruktywne ocenianie. Większość projektów CS realizuje wspólnie – zatem oceniamy się wzajemnie,
  • lekkiego pióra i gotowość do wystąpień publicznych.

Przyda się także znajomość:

  • narzędzi Google (GA, GSC, GCM, GPSI). Najlepiej nie tylko z nazwy,
  • narzędzi Facebook (pixel, konto reklamowe, konto biznesowe, katalog produktów)
  • źródeł pozyskiwania ruchu i zamówień (Google Ads, FB Ads, porównywarki, Social Media). Co prawda nie prowadzimy kampanii reklamowych, ale musimy znać ich sposób funkcjonowania,
  • podstaw SEO. Temat rzeka, więc im więcej tym lepiej :).
  • … a w przypadku nieznajomości duże chęci poznania.

Co oferujemy

  • możliwość rozwoju. Przekażemy swoją wiedzę, a z czasem będziemy korzystać z twojej.

  • elastyczność pracy. W dużej mierze sam będziesz wyznaczał kierunek rozwoju i obraną drogę działań,
  • poznanie nowych narzędzi. Prowadząc sklep musimy wychodzić poza Shoper-a,
  • poznanie e-commerce od podszewki.
  • udział w ciekawych projektach.
  • przy pracy w biurze 4 rodzaje mleka :)
  • Proces rekrutacyjny:

    1. Wyślij nam swoje CV-pochwal się sobą :)
    2. Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę
    3. na sam koniec procesu poprosimy Cię o przeprowadzenie audytu sklepu i zaproponowanie zmian oraz kierunku rozwoju

    4. Podejmujemy decyzję
    5. Witamy w zespole :)

    Dołącz do zespołu DreamCommerce S.A.

    Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

    Aplikuj

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]