Shoper

Doradca Klienta ds. Marketingu Internetowego

Opis stanowiska:

Shoper dostarczając oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego również wspiera swoich klientów w procesie sprzedaży przeprowadzając dla nich kampanie reklamowe prowadzone w oparciu o ​ Google Shopping, ​Facebook Ads oraz Allegro Ads. Naszymi Klientami są sklepy internetowe. ​Wiesz jak sprawić by sklep internetowy podwoił swoją sprzedaż? Witaj na pokładzie. ​Na obejmowanym stanowisku będziesz odpowiadać za utrzymanie klienta, który posiada usługi takie jak: Google Shopping,Facebook Ads oraz Allegro Ads. 

    Będziesz ​pomagać sklepom Shoper rosnąć i zdobywać większe ilości zamówień​ poprzez:

    • badanie potrzeb oraz analizę potencjału reklamowego klienta
    • budowanie długoterminowych, dobrych relacji z bieżącymi/nowymi klientami
    • doradztwo w zakresie kampani reklamowych w internecie (Google Shopping, Facebook Ads, Allegro Ads)
    • współpracę ze specjalistami SEO/SEM/Social Media w zakresie analizy prowadzonych kampanii reklamowych 
    • analizę bieżących danych oraz sprawne  prezentowanie ich klientowi 
    • prowadzenie rozmów wychodzących i kontakt mailowy z naszymi klientami, 
    • udział w projektowaniu działań, mających na celu automatyzację procesów, związanych z prowadzeniem kampanii, 


    Kogo poszukujemy? 

    • fascynata reklamy internetowej posiadającego ogólną znajomość produktów i usług reklamowych z Google Shopping, Facebook Ads oraz Allegro Ads, 
    • osoby, która potrafi wyciągnąć wnioski z przeprowadzonych działań, skutecznie analizować dane dot. potencjału reklamowego sklepów internetowych 
    • osoby rzetelnej i niezapominającej o priorytetach
    • osoby doświadczonej w obsłudze telefonicznej klienta B2B, najlepiej w branży marketingowej/e-commerce  (min. 1 rok), 
    • atutem będzie także doświadczenie w sprzedaży telefonicznej usług,
    • osoby, która rozumie takie pojęcia jak ROAS, CTR, CPC,
    • kogoś kto ma duży poziom empatii dla klienta oraz potrafi pracować w oparciu o jego cele biznesowe,  

    My mamy do zaoferowania:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
    • po okresie próbnym elastyczne godziny pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00 ważne abyśmy mogli spotkać się w ciągu dnia i porozmawiać o bieżących projektach (ale uwaga – nie pracujemy zdalnie),
    • udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, warsztatach, konferencjach bez ograniczeń…
    • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
    • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, kawa, owoce i inne…
    • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro
    • bezpłatny parking dla pracowników

    • płaską strukturę w firmie-dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projektów

    Dołącz do zespołu DreamCommerce S.A.

    Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

    Aplikuj

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem praca@shoper.pl.