Head of Customer Support

ul. Pawia 9

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby, która, podobnie jak my, wierzy że obsługa i wsparcie Klienta na najwyższym i partnerskim poziomie to klucz do sukcesu. Jeśli lubisz wyzwania, układanie procesów i myślenie o krok do przodu – chcemy Cię poznać :)

Zakres zadań:

  • Opracowywanie strategii doskonalenia doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją
  • Projektowanie standardów jakości obsługi Klienta, dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług
  • Opracowanie procesu budowania stabilnych relacji z Klientami, opartych na partnerstwie,
  • Zarządzanie zespołami związanymi ze wsparciem Klienta (zespół wsparcia technicznego (support), wdrożeniowy)
  • Zarządzanie parametrami związanymi z obsługą i wsparciem Klienta
  • Wsparcie przy tworzeniu nowych pomysłów na produkty bazując na feedbacku od klientów i pracowników;
  • Systematyczna analiza i odpowiedzialność za wzrost poziomu zadowolenia klientów platformy Shoper (wskaźniki NPS badane przez Ipsos, własne badania satysfakcji klientów),
  • Optymalizowanie i automatyzowanie powtarzalnych procesów związanych z obsługą Klienta,
  • Generowanie szans sprzedażowych dla zespołów sprzedaży;
  • Analiza trendów i działań konkurencji w zakresie obsługi i wsparcia Klienta,

Szukamy u Ciebie:

  • Min. 5 letniego doświadczenie  w zarządzaniu wielokanałową obsługą klienta (najlepiej inhouse),
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem: budowanie partnerskich relacji z pracownikami, wspieranie ich i motywowanie,
  • Doświadczenia w zakresie automatyzacji i optymalizacji procesów obsługowych,
  • Mile widziane doświadczenie w budowaniu zespołów obsługowych i wdrażaniu parametrów obsługowych
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, płynne przechodzenie od wizji do realizacji,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w dążeniu do realizacji założonych celów
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,
  • Bardzo dobrej znajomości angielskiego

Z naszej strony możesz liczyć na:

  • Umowę o pracę
  • Onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Udział w branżowych wydarzeniach – targi, konferencje, szkolenia
  • Będziesz mieć realny wpływ na swoją pracę
  • Strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS5- wierzymy że przerwa od pracy pozytywnie wpływa na pracownika
  • Zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, bezpłatny angielski, kawa, owoce i inne…

Dołącz do zespołu Shoper S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Shoper S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Shoper S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Shoper S.A.‟

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]