Shoper

Reseller Support Specialist

Opis stanowiska:

Pracując na stanowisku Reseller Support Specialist będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie resellerów oprogramowania Shoper poprzez:

  • kontakt z aktualnymi i  nowo pozyskanymi partnerami firmy, wdrażającymi oprogramowanie Shoper,
  • szybkie i profesjonalnie rozwiązywanie zgłoszeń ze strony Partnerów, z wykorzystaniem systemu helpdesk,
  • prowadzenie szkoleń online z obsługi platformy Shoper,
  • zarządzanie stroną internetową oraz panelem Programu Resellerskiego,
  • udziału w rozwoju i wprowadzaniu nowych produktów dla Partnerów Programu

Osoba na tym stanowisku powinna posiadać:

  • ogólną znajomość produktów i usług SaaS w branży e-commerce, (zwłaszcza w segmencie firm i agencji zajmujących się indywidualnymi wdrożeniami sklepów internetowych),
  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku  handlowym B2B – poparte konkretnymi przykładami zrealizowanych projektów,
  • umiejętność  szybkiego przyswajania zdobytej wiedzy,
  • umiejętność prowadzenia zrozumiałej dla odbiorcy rozmowy telefonicznej i korespondencji email/li>

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość oprogramowania Shoper,
  • znajomość podstaw HTML, CSS , JS lub PHP,
  • doświadczenie w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,

Możesz się pochwalić tymi umiejętnościami? Jeśli tak, czeka u nas na ciebie przestronne biurko i wygodny fotel, a oprócz tego jeszcze:

  • realny wpływ na rozwój rynku e-commerce,
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.

  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • płaska struktura – dzięki czemu masz większy wpływ na rozwój produktu i szybszą realizację projektów
  • elastyczne godziny pracy – ważne, byśmy w ciągu dnia mogli się spotkać (ale uwaga – nie pracujemy zdalnie),
  • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, konsola PS4 Pro, piłkarzyki, kawa, owoce i inne…
  • bezpłatny parking dla pracowników

Dołącz do zespołu DreamCommerce S.A.

Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DreamCommerce S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Dreamcommerce S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Dreamcommerce S.A.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem praca@shoper.pl.