Senior Performance Marketing Specialist

ul. Pawia 9, Kraków

O nas:

Cześć, tu Shoper – największa platforma do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce. Działamy w modelu SaaS i z naszych rozwiązań korzysta obecnie ponad 30 tys. klientów. Jesteśmy liderem rynku i mamy apetyt na więcej! Rozwijamy się i tworzymy nowe funkcjonalności, które odpowiadają obecnym trendom e-commerce, pozwalając naszym klientom efektywnie prowadzić swój biznes online. Shoper to nie tylko oprogramowanie, ale również autorski system płatności, usługi do prowadzenia kampanii reklamowych, logistyki oraz szereg dodatkowych integracji, dzięki którym można dowolnie rozwijać sklep internetowy.

Nasze biura znajdziesz w Krakowie i Szczecinie. Jesteśmy elastyczni – proponujemy model pracy hybrydowej, ale pozostajemy również otwarci na opcję full remote.

Shoper to nowoczesna technologia, ale przede wszystkim fantastyczni ludzie.

Będziesz odpowiadać za:

  • najważniejszy element lejka sprzedażowego, czyli generowanie leadów dla naszych usług kanałami online,
  • definiowanie i optymalizowanie ścieżki konwersji,
  • aktywne proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i kanałów pozyskiwania klientów,
  • wyciąganie dane i statystyk, przygotowywanie analizy i rekomendacje mające na celu optymalizację konwersji,
  • współtworzenie i optymalizowanie kampanii PPC (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads),
  • konfigurowanie tagów i reguł za pomocą GTM w naszych serwisach,
  • uszczelnianie analityki i lejków konwersji w serwisach,
  • analizowanie działań konkurencji w zakresie działań marketingowych online,
  • współtworzenie testów A/B w kampaniach i na stronach produktowych.

Co będziesz robić?

  • na bieżąco monitorować działania w obszarze performance marketingu,
  • optymalizować współczynniki konwersji i kosztów,
  • współpracować ze specjalistami i agencjami w zakresie prowadzenia kampanii PPC i działań SEO,
  • tworzyć raporty i dashboardy agregujące najważniejsze wskaźniki,
  • pracować nad rozwojem serwisów w kontekście uszczelniania analityki i ulepszania współczynników konwersji.

Co potrzebujesz?

  • co najmniej 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • biegłej znajomości narzędzi: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console,
  • bardzo dobrych zdolności analitycznych,
  • swobody w poruszaniu się po arkuszach kalkulacyjnych i tworzeniu dashboardów,
  • proaktywnej postawy i determinacji do osiągania zakładanych rezultatów,
  • bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy nad kilkoma projektami równocześnie.

A co otrzymasz od nas?

  • system kafeteryjny (w tym m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery do biura podróży)
  • dostęp do platoformy eTutor (a także możliwość uczestnictwa w lekcjach online j.angielskiego),
  • prywatną opiekę medyczną Luxmed,
  • pracę w płaskiej strukturze,
  • eventy integracyjne,
  • budżet szkoleniowy,
  • strefa chillout, a w niej: biblioteka, piłkarzyki, konsola PS5.

Dołącz do zespołu Shoper S.A.

Aplikuj

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Shoper S.A., potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną Shoper S.A. oraz zgadzasz się na przetwarzanie przez Shoper S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (wykraczających poza katalog danych wymaganych zgodnie z przepisami prawa pracy) w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść w CV następującą zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Shoper S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Shoper S.A.‟

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]